Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 jeg er i uke 34, og har fått beskjed om at jeg ikke går ut tiden. blir spent på hva som skjer i de kommende ukene. hva skjedde med dere etter at proppen gikk? har hatt masse kynnere idag, men ingen smerter eller noe... hva kan jeg forvente i de kommende dagene eller ukene?
syvendehimmel, igjen, Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Vet at slimproppen kan gå en hel mnd før fødsel, hos meg gikk slimproppen nøyaktig en uke før. Hadde kynnere både før og etter at slimproppen gikk(den gikk over 2 dager)Riene begynte 4 timer før lillegutt var ute.............................
monicah Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 På meg gikk slimproppen med blod ca 12 timer før gutten min ble født. Hadde da rier, men ikke så veldig sterke.
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 min har gått gradvis siden uke 29/30... så blir jo spennende å se da hvor lenge du går;) lykke til.. men ikke forvent at det skjer fort... såblir du ikke skuffet..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 sist jeg var gravid så gikk slimproppen 17 dager før jeg fødte...
Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 ja jeg bare venter jeg nu. time will show... kommer med litt info underveis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå