Gå til innhold

Håper jeg er velkommen hit!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter. Gleder meg til å følge dere! Det ligger flere tråder ute med historien min, de fleste av dem har nicket mitt i seg, men her er i hvert fall dagens historie for dem som er interessert (sukk):

http://www.barnimagen.com/forum/thread/6113785

Tusen takk for velkomsten - er veldig glad for den!

Gleder meg også til å sette meg inn i deres historier!

Hilsen

Huff, leste historien din, og sitter med tårer i øynene nå. Håper du klarer å holde motet oppe selvom motgangen er tøff å takle. Du har min dypeste medfølelse, og selvfølgelig er du hjertelig velkommen hit til oss selvom dette ikke er et morsomt sted å havne.

Lykke til videre!

Tusen takk. Joda, jeg synes jeg klarer meg ganske godt. Er ikke helt sikker på når det er trygt å prøve igjen. Det blir nok litt tøft for meg å bli gravid igjen, men jeg har lyst til å prøve likevel. Det nytter ikke å grave seg ned, selv om tre aborter er tøft. Jeg har et friskt barn også, og dette skal jeg få til!

Har nettopp lest historien din. Den var sterk. Takk for at du deler dette også med oss som prøver. Det er jo litt trist å lese om sånne ting før man i det hele tatt har blitt gravid, men samtidig er det jo sånn livet er. Men har ingen garanti.

Du har en optimisme det står respekt av, og selvfølgelig får du dette til! Ønsker deg lykke til.

Hei Hypatia,

Leste historien, og sitter med tårer i øynene. Har nok vært tøft ja, kan bare forestille meg det.(har 1 sønn fra før)

For å vri litt til det positive(om det er mulig) så har kroppen en egen evne til å renske opp selv, og som legen sa med missdannelsen, så "sjekker" kroppen slikt om nurket hadde klart det in real life.

Veldig hyggelig å ha deg her, men håper du forsvinner fort igjen, og blir borte fra dette forumet(missforstå rett).

Så på kjære deg. Tror du er en tøffing.

Neste gang vennen, da går det bra.

:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...