Gå til innhold

MONICAH, hit davell!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hejhej, var jo oppe på sykehuset idag, da hadde de i skranken gitt meg time for tidlig, etter 7 dager, ög når man skal se på veksten til barnet må det gå mellom 10-14 dager, helst 14. Gjett om jeg var skuffet da!!! Legen beklagde voldsomt og blablabla pga turen opp der for ingenting.. Så spurte om han kunne sjekke modningen, da var det jaggu 2 cm og blødt og mykt, kjempebra da!!! Samtidig strippet han meg, ba ikke om det engang:) Han spurte om jeg ville han skulle forstyrre litt for å få fortgang. Strippin? spurte jeg da, hehe, han trodde vel ikke jeg hadde peil...;) Så da ble jeg strippet:) Har nå blødd siden, fra ca 11/12 idag... og hatt sterke stramninger osv...

HÅPER DET FUNKER!!!! Hører jo om mange det ikke funker på da... tvitvi! Har ikke merket noe til modningen av livmorhals og åpningen... Er vel da folk har disse kjente maseriene etc... har ikke lagt merke til det i det heletatt... Så blir spennende fremover. Skal til JM min på kontroll på fredag, sjekke modningen pånytt og evt ny stripping:) Endelig skjer det noe!

Hvis gutten ikke er komt så skal de sjekke vekten hans på onsdag,da har det gått 14 dager. Legen sa selv at hvis strippingen funker så tror ikke han at vi sees da. Krysser fingrene:)

Noe nytt hos deg? ballongkateter???

koskos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååå, heldig gris :-)

Klart det skjer noe hos deg nå, har ikke hørt noen andre med så god respons på stripping. Tanta mi fortalte at da hun ble strippet våknet hun neste natt og fødsel var i gang. hun hadde imidlertid ikke noen blødninger eller kynnere før hun våknet. Du fikk jo respons med en gang.

Har hatt j....... vondt i ryggen og magen er steinhard, men ingen kynnere eller rier. Trodde virkelig noe var på gang i morges, hadde vondt i magen, men trengte bare et besøk på do :-(

Jeg skal også sjekke vekst neste onsdag. Skal til legen min i morgen, han er heldigvis fødselspesialist, så det blir stripping på meg i morgen.

Håper selvsagt på fremgang fra sist uke, men som du så kan jeg ikke si at jeg kjenner noe til modning. Har lyst til å strippe meg selv, men har ikke peiling på hvordan det gjøres.

2 cm åpning er jo bra på førstegangsfødene, jeg hadde ikke mer enn 2 cm når jeg ble lagt inn på føden første gang.

Ja, ballongkateter, hva i h....... er det. Nye regler, har du hatt KS, så er vistnok dette løsningen. Søskenbarnet mitt sa at de blåste opp ballongen via kateter for å utvie eller lage større åpning. Noe i den duren i vertfall. Håper inderlig han kommer før den 8/9 så jeg slipper å finne ut av det :-)

Jeg tror du føder i morgen eller lørdag, hvem skal jeg da skrive med???

Herregud, du må jo være kjempespent :-)

Stor klem fra M

Skrevet

mente i morgen eller fredag. Du er ferdig før lørdag :-)

Skrevet

håper det skjer noe snart ja, hehe... lei av disse blødningene ivertfall.. hehe...

ballongkateter ja, hehe, ser for meg at du ligger og skrever med DEN ballongen mellom bena, liten først for så å bli større og større, hehe... Artigtartigt... Det blir jo på en måte å tvinge frem åpningen det. Hvorfor ikke gel eller slik tablett da for å påvirke modningen?? Har de sagt noe om det?? Rart da, hm... må jo få til den derre modningen på deg på en eller annen måte;)

Hvis han her skal komme håper jeg at han kommer slik at jeg får med meg min bror sin bursdag..Den er på søndag!! *iiik* så kommer han ikke imorgen så kan han holde seg til søndag kveld eller mandag;) (hvis jeg får slippe ut etter to dager da, om alt går bra) Han blir jo to år gmmel, har kjøpt inn masse ole brum stæsj, guttungen kommer til å gå rundt seg selv;)

Men er jo bare typisk at nå blør jeg endel, modnes 1cm til for så at det stopper helt...

Skrevet

Lo godt av ballongbeskrivelsen din, ler faktisk enda.

Heldig du er som har en så liten lillebror :-)

Skal vi satse på fødsel i morgen begge to, eller skal vi utsette til søndag?

Er du 21 år? Var selv 21 når jeg fikk førstemann. Du må ha en ung mamma, det har jeg også. mamma var 18 når hun fikk meg. Synes det er kjempekjekt med en ung mamma. Stakkars junior, når han blir 15 er jeg 50. helt sykt å tenke på, føler meg som 25 jeg da.

Bor du for deg selv?

Har ikke store troen på at det stopper opp nå, men hvis du blør så mye bør du jo ringe føden. Det står i boka at hvis du blør mer enn ved mens må du ringe føden med en gang.

Jeg vil også komme igang :-)

Skrevet

Le til vannet går;) hehe, har jo skjedd med andre, hvorfor ikke deg;)

Vi satser på fødsel i morgen... Går ikke vi begge i fødsel så tar vi det igjen på søndag;) Begge må knipe smmen til den andre kommer. Knipe som bare det.

Blir 21 i septmber, 2109. Mamma fikk meg når hun var 20, så har selv en ung mamma;) Vi er vel mer som veninner egentlig når jeg tenker meg om, mor og veninne for meg.. Så hun er da 41, minsten er to. Så hun blir da eldre enn deg når han er 15;) hehe.. Men alder har da ikke mye å si, det er hvor gammel man føler seg som teller. Føler du deg gammel da er du gammel, er ikke du i tyve årene da *tenktenk*

Leier leilighet der alt er klart til lillegutt. Vil kjøpe meg noe selv iløpet av to tre år tenker jeg, med to soverom. Ett til meg og ett til minsten.

Nå har jeg dusjet eeevig lenge, herlig, like før jeg sovnet. Da kom det mer slimblod enn bare blod, skjønner(?) Strippingen må ha hatt en viss effekt, hvis ikke er kroppen min bare full i faen, rett og slett. Men hadde derimot ikke komt som en bombe.

Du kan få litt blod av meg, en liten start;) Blør jeg i morgen tidlig også, da ringer jeg føden og får det sjekket. Hvem vet, kanskje det er full åpning til da *tvitvi* bare stress å skulle inn nå. Langt å kjøre, har ikke lappen eller bil selv, xn er en stor dust så ringer ikke ham, passer nå brødrene siden mamma er på nattevakt. (skulle det skje noe er eldstemann 15 år, kjempeansvarlig, så det er ikke problem å reise hvis jeg må. Han i midten er 11år gammel. Så har tre brødre.)

Nå skal jeg henge opp klær til tørk, være i litt aktivitet. Kanskje det hjelper på....

Skrevet

Satser på i morgen da, jeg har selv bursdag i august, hadde jo vært litt kult om junior og fikk august da.

Har du vondt, eller bare blør du?

Jeg har en bror på 33, skulle ønske jeg hadde flere. Mamsen og papsen prøvde i 10 år, men fikk ikke flere.

Har nettopp hengt opp en ladning med klær selv, sitter og venter på neste, tviler på at det setter i gang noe som helst.

Har du ingen kontakt med xn? Skal han hjelpe deg med babyen? Ble selv alenemor når guttungen var 7 mnd, men xn er ok og har alltid hjulpet til. Er mer eller mindre alenemor nå også. Gubben bor og jobber i Italia, er kun her i helger og ferier. Jeg og ungene har ikke lyst til å flytte, men vi får se hvor travelt det blir etterhvert. Mamma og pappa hjelper meg veldig mye, så jeg er jo egentlig veldig heldig :-)

Jobber du til vanlig?

Skrevet

men da har vi en date da når vi våkner, ungene våre popper siste dag denne mnd;)

Kan ikke si at jeg har vondt, det strammer og stikker av og til, litt stivhet i korsryggen. Men ikke noe vondt:) kan jo være de såkalte maseriene etc.

Nå er klærne her hengt opp, skal strax til på andre vasken, nettop ferdig. Kjøpt sokker idag, satser på at maskinen ikk ehar spist de opp enda, de har en tendens til å forsvinne. Føles som om jeg kjøper nye hver mnd.

Hr så som så kontakt med xn, han dumpet meg etter at jeg ble gravid (til tross for p-pillen fast og punktlig så jeg har ikke mye respekt for han nei. Han har vært veldig vekke or å si det slik, kun abort mas osv. Nå på slutten har han funnet ut av at han gleder seg og vil være med på fødselen og greier, men nei... Uff, stoler ikke på ham, null tillitt og han gjør meg rett og slett ukomfortabel. Han er 32 og barnslig i mine øyne med tanke på hvordan han har taklet alt og oppført seg. Nå vilhan plutselig ha 50/50 omsorg og greier, det blir for dumt... Kommer ikke til å nekte min sønn å ha ham som pappa, være med han og få et godt forhold med ham, men det vil nok ta tid før meg og ham kommer tilå kunne danne et godt sammarbeidsforhold.. Har mamma i nærheten og venner som stiller opp, så er heldig der. Mamma bor faktisk kun noen minutter fra meg, til fots:)

Slik sett er det ganske likt mellom oss to, rart det der;)

Hvorfor ble du alene da?

Skrevet

forresten ja, glømte det med jobb. Har tre jobber til vanlig, b.vakt, mix butik og pyntebutikk. Går også til vanlig på BI, markedsføring, permisjon fra alt nå... er ikke snobb eller bortskjemt, hehe, mange som har et slikt inntrykk av skolen... rart det der. Er glad i lånekassen...

Skrevet

Tror vi er utrolig like ja, gikk også på markedsføring på BI :-)

Ble alenmor etter første mann pga vi sluttet å fungere sammen. Ble mer som et søster/bror forhold, men vi er veldig gode venner. Han er gift med en fantastisk dame i dag, og jeg og hun er veldig gode venner. Vi går turer sammen og går av og til på byen sammen.

Er ikke alenemor nå, bare nesten. Vi er sammen, men bor ikke sammen pga jobben hans. Han er direktør for et stort utenlandsk oljeselskap, ungene har ikke lyst til å flytte. Vi er jo mye på besøk da, men han har jo en veldig travel jobb, så vi kan likegodt bo her. Venter nå nummer 3 med han, var ikke planlagt her heller. Han slet voldsomt med dette til å begynne med, men har aldri bedt meg om å ta abort. Dette blir nr 5 for han og nr 4 for meg, så det blir jo tross alt 6 unger til sammen. Men hans to er mer eller mindre voksne, snart 17 og 19.

Når skal vi føde i morgen da?? Ca kl 0700, passer det?

Skrevet

PS. er enig i det med å prøvekjøre bilen først, prøver å fortelle henne dette på en litt diskre måte, vil jo ikke at moren skal hugge hodet av meg :-)

Skrevet

jøsses....er det mulig??! hehe.... Men da vet du jo hvordan det er da, hehe.. oss BI folk altså, skikkelige sosser hele gjengen;)

Så heldig du er ang xn da, skulle ønske det var slik vi skilte våre veier også, menmen... Det ordner seg vel til slutt håper jeg, med tiden.

Er det ikke litt kjipt at han er så langt vekke? Digg med "feriene" da slik sett, muligheten til å kunne komme seg vekk, godt å få ham hjem osv:) Erfaren dame du da når det gjelder sv.skap og fødsler;) Heldige deg, aner ikke hva jeg har begitt meg ut på slik sett, fødselen. Uff...

Kan vi ikke sove litt lenger da? Si, klokka ti føder vi? Alt kan begynne i ni tiden, opp på sykehuset for så å ploppe ut vidunderbarna våre... Passer det inn i tidsskjemaet ditt?

Skrevet

hehe, audi og ferarri.. hehe, ikke drep meg da!!!! *gliser*

Skrevet

Bor du i Bergen lille snobbefrøken? Jeg bor i Stavanger.

Hadde vært kult å gå på byen med deg en gang, men måtte nok hatt på meg tena lady. Herregud for en humor, ler hver gang jeg leser innleggene dine. Rett før jeg tisser i buksa :-)

Tja 10 tiden passer jo bra, da er de minste i barnehagen og elstemann på ungdomskolen.

Tenkte jeg skulle spørre legen i morgen om de kan fylle ballongen med lystgass, hehe.

Erfaring hva er det? Alle unger er forskjellige, og du glemmer alt så fort.

Føler meg som førstegangs fødene hver gang jeg.

Nå må jeg henge opp klær, og ta en dusj før ryggen knekker i to.

Snakkes når riene begynner i morgen da?

zzzzzzzz god natt snobbeline zzzzzzzz

Skrevet

Vi har vært i sammen i 10 år og blir i vert fall ikke lei av hverandre på denne måten.

Ang. piercing i musa, så har jeg ikke tenkt å gjøre det nei, sexlivet er helt topp det. Ja, ikke akkurat nå da, men normalt sett. Gubben er litt redd, tror han kan skade junior osv.

Skrevet

hehe, er med på byn en gang vettu... får møtes på midten;) hehe..

ja nå får vi ta og lalle duh, skal vi ha nok energi til morgendagens store opplevelse:) *tvitvi*

¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*

¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*

¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨

¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨

¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨FøDeStØv*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*

klar for sengen jeg også nå, nattinatta;)

Skrevet

Håper du har sovet bedre enn meg. Fikk bare sove i 45 min. Presser noe helt forj......... i underlivet. Håper det er et godt tegn. Skal til legen kl 1300, blir spennende. Håper virkelig på fremgang siden sist :-)

Du da, har du klart å klemme igjen i løpet av natten?

Snakkes senere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...