Gå til innhold

kaa82


Circe

Anbefalte innlegg

Da beklager jeg på det sterkeste. Da misforsto jeg hensikten din, og det var ikke meningen.Kan du tilgi???

Jeg har ikke lest så veldig mye her inne egentlig. Men det er bare fantastisk at du har det bra, og det vil jeg vel også tro at størsteparten har. Er bare det at det man som regel spør når det er noe man er bekymret for. Nei, alt jeg skriver herfra blir bare rot... IGJEN!!

Uansett, UNNSKYLD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er tilgitt. Vet at det er lett å dra konklusjoner her inne da man lett legger sine egne forutsetninger bak når man leser innlegg. Og da tolker man lett tingene den ene eller den andre veien. Og det er vel ikke første gang noe har blitt missforstått inne på et slikt forum;)

 

Å så må jeg innrømme at d var litt kult å få min egen tråd;) aldri fått det før;) Takk;)

 

 

Jeg er ikke sint på deg, og alle har lov og missforstå ting:) No Problemo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Tenk om alle hadde forstått det like bra som deg. Du fortjente en egen tråd. Skal lage noen til deg framover jeg. Og til alle andre som måtte finne på å lese dette... Lag tråder dere også.

Og sånn som dette kommer man seg unna masse konflikter. Innrøm feil og ha mulighet til å tilgi. Hadde ikke vært krig i verden da vettu...

Nei, nå begynner jeg å skrive ting sånn helt uten videre igjen. Fingrene mine går seriøst av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var veldig fint av deg å si unskuld i en egen tråd, det står det respekt av:) Jeg ble iallefall kjempe glad for det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, venner!!:)

 

Vi skal jo forhåpentligvis følge hverandre her inne en god stund fremover;) "Bare" ca 210 dager igjenn nå for min del;)

 

hvor langt er du på vei?(har nok lest det, men husker d ikke nå)

 

jeg er 9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her på bim står det faktisk at jeg har 218(måtte nesten sjekke det nå), men på en slik svangerskapskalende jeg har så står det 210... Så da vet jeg ikke helt...;)

 

Har iallefall termin 5. april føreløbigt;) Så ikke helt likt, men er jo ikke så altfår langt mellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg infødt bergenser da, så har liksom ikke fått den samme lidenskapen for Brann som de som får den inn med morsmelka;) Men Brann sitter nok i de fleste bergensere sine hjerter, d er iallefall sikkert;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fra samme sted som meg, men har digga brann i alle år, så hun flyttet til Bergen, fikk seg en fyr, og fått barn.

Men nå tror jeg at jeg skal finne senga, for øynene mine er temmelig smale nå...

Koselig å prate med deg. Og vi prates sikkert igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenkte akkurat på det samme.. begynner å kjenne at john blund er rett rundt hjørnet:) zzz

 

Opp tidlig i morgen... liker ikke å stå opp tidlig... merkelig;)

 

Du får ha god natt. Så snakkes vi nok ja;)

 

*Natta klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...