Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tusen takk for en kjempe koselig kveld i dag 30 aug,klem fra nanna76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for en kjempekoselig kveld ja :o)

Så kjekt å treffe nye jenter - lenge siden jeg har vært på treff med masse nye !!

Får ha flere treff senere ;o)

Men nå må vi treffes på andre plasser også hehehe.....kinamat ??

Glass ??

Skutebrygga ??

Snappy's ?? hahahahaha.......

Skrevet

Ugh, Snappys lukter jo halsbrann helt hit... Sånt kanke fleipes med Hebbie... Grøss:)

Skrevet

hahahaha.....jeg har faktisk ikke fått det når jeg har spist kebab.Det eneste jeg får er dårlig samvittighet over å spise noe så usunt.

Har sååå dårlig samvittighet for at servitøren ikke fikk tips av meg - jeg hadde glemt kortet i bilen som sto laaaangt borte og ikke så fristende med BL å gå frem og tilbake ;o) Så jeg måtte låne penger fra MaybeMe som ble akkurat nok.

Så Tillab - hvis du kjenner ham godt og treffer ham så gi beskjed. Da skal han få tips av meg !! Han var så søt og koselig og gjorde en god jobb med alle disse hormonelle kjerringene ;o)

Er utdannet innen restaurantbransjen og vet hvordan det er med tips - så jeg har tenkt på det siden igår - irritert meg grønn over det !

Skrevet

JA tusen takk for en hyggelig kveld. Jeg hadde det kjempe koselig!

Skrevet

Ja, takk for en hyggelig kveld.

Jeg er med på kinamat og annen mat jeg...... hehe. Faktisk veldig lenge siden jeg har spist kinamat, så det fikk jeg SÅ lyst på nå. hmmmmmmm *vann i munnen*

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...