Gå til innhold

Hvordan lage en gutt;-)?

Nå har jeg tre gull;-)!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

prøv å ha sex rundt EL, ja.. dessuten kan det hjelpe med å spise masse natriumholdig mat (saltstenger, osv) og unngår melk/melkeprodukter. det har visstnok innvirkninger på skjedemiljøet og gjør det lettere for "guttespermier" å overleve. er seff ikke 100% sikker, men funka på meg, venter gutt :)

Ja, nå har jeg kjøpt meg eggløsningstester og skal prøve å lage en guttebaby. I følge gravidometeret skal jeg ha eggløsning ca. den 20 sept, så da er det bare å tisse på pinnen:-). Sist gang hadde vi sex 6-7 dager før eggløsning og det ble jente, så det blir moro å se om det stemmer. I følge den kinesiske kalenderen skal det bli gutt dersom jeg blir gravid i september, så jeg krysser fingrene for at jeg blir gravid på første forsøk nå også;o))

jeg hadde positiv eggløsning i dag og tenker kanskje at jeg har lysst på jente - vi hadde samleie i går..dvs det blir 3 døgn før eggløsning....men om jeg skal prøve på jente så skal jeg ikke ha mer sex denne pp da og da reduserer det vel i det hele sjansene for å bli gravid ganske mye??? er det ikke de to mest fruktbare dagene samenfallende med de dagene det er lettest å lage gutt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...