Gå til innhold

har vært til utredning i dag,hvis noen er interessert....

Anbefalte innlegg

var hos en jordmor som var veldig hyggelig.

hun spurte en del spørsmål om første mens ol,

også måtte jeg ta innvendig ul.det var ikke noe stress i det

hele tatt.gikk veldig greit og alt var ok.

så gikk vi gjennom resultatene på gubbens sædanalyse og de

var visst også bra (var ikke det fastlegen sa,så det var en hyggelig overraskelse!!).

så nå skal jeg ta dobbel dose pergo noen mnd og hvis det ikke har skjedd noe til jul så må jeg ta lap (noe jeg har lite lyst til...).

så sånn er ståa.

Fortsetter under...

Heisann!!

Hva var det fastlegen mente var galt med sæden da? Jeg gikk til en gynekolog med min manns sædprøve og han sa den var normal, men jeg vet den ikke er det...så skal få en second opinion. En gynekolog er jo ikke en androlog, så ingen ekspert på mannen... så man kan få litt forskjellige svar da

Annonse

Takk for i kveld, forresten, jeg syntes det er så trivelig å møtes for å skravle litt.

Så kult at legen tok feil ang. mannen, det må jo bare være det beste å få vite, slippe å bekymre seg, mener jeg. Hurra ! :)

Håper dette gjør susen, det hadde vært kult med besøk på 1.tri - og konkuranse om kulest mage!! :))

Jeg er sikkert helt håpløs når jeg spør hva lap er, men jeg spør alikevel?

Uansett, jeg krysser nå det jeg har å krysse og blåser litt ekstra babystøv over til deg i håp om at det kan hjelpe på prosjektet! :))

oi,det ble mange spørsmål.

er ikke helt sikker,men lap er noe som man går inn i magen og sjekker div ting inni der.livmoren og eggstokkene og full pakke( spør kirsty....:-)

måtte vente 5 uker på time til fastlegen.var der i mai.tok gu og blodprøver og gubben ble sendt til analyse.fikk ny time der 3-4 uker senere og da sendte han henvisning til sykehuset.

fikk time der etter 3 mnd....(hadde nok gått fortere privat men).

ang resultatene på sædanalysen husker jeg ikke helt hva fastlegen sa,

men han mente at det var en del defekter.mens jordmoren mente

at de så helt supre ut og at det ikke ville bli undersøkt noe mer der.

velger å tro på henne jeg....

carnation:

alltid like hyggelig.jeg skal snart skaffe meg et foster jeg også,

og da kommer jeg til å knuse deg i konkuransen.....hehe.

du må si fra når du har vært på ul på onsdag da!!!!

sånn....tror jeg svarte på alt nå...

er i 16pp forresten

Er ikke sikker, men går ut fra at hun mener laproskopi, når hun sier lap. Dette er enn kikkhullsoperasjon, hvor de skjærer et snitt i magen, rett under navelen, for å gå inn med kikkert eller kamera i magen og lete etter "feil".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...