Gå til innhold

Oktober: Da har man øppnat sig...


E & A mamman :-)

Anbefalte innlegg

Var hos min jordmor idag hær i Usa.. fick veta att jag var 2 cm øppen. Så vi får se hur lång tid tar innan den lille flickan e ute. Med førsteman var jag øppen 2 cm i tre dagar innan han kom.... spænnande! E ju bara i v. 36.. så det skadar ju inte om den håller sig inne liten stund till. Før min del gærna efter termin. Men jag mpste vara den ænda som tycker det e bra.. he he

 

 

Koz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg var fik sjekket åpning på mandag og hadde 2 cm og avflatet mormunn. Er veldig spent på når det skjer, forrige kom i uke 35 og legen tippet denne kommer omtrent samtidig. Er 35 uker i dag

 

Hold oss oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej..

Jag bara undrar en sak..när du säger att du är öppen 2 cm, b etyder det at livmodern din är flat också, eller är det bare "öppen livmoderhals"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi..så koselig at folk her nå begyner å føde. Føler ikke at jeg har så lang tid igej nda,selv om jeg ikke har term før 28.

Men dere må si fra hvordan det går og hva som skjer.

Masse lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med 3cm åpning og utflatet livmorhals(eller hva det nå heter) siden uke 32 (3uker) uten at noe har skjedd.. Har riktignok hatt forbud mot all aktivitet, men fra nå av får jeg lov å begynne å røre mer på meg. Spennende å se om det skjer noe fremover;) Er jo ikke lenge til oktober uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, sist jeg var gravid var det aldri noen "oppi der" og sjekket om jeg hadde noen åpning før fødselen var igang (11dager over termin) Er det fordi dere har født for tidlig før at de sjekker eller??? Er vel ikke "standard prosedyre"??? Bare nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nær jag fødde hemma i Norge sist.. så tittade de inte efter føræn efter jag hade gått tre dagar efter termin. Men hær i Usa tittade de efter då jag gjorde strep B prøve samt yttliggare ett nytt klamydia o hiv test. Har redan gjort fyra!! Men det e tydligen vanligt hær.

 

Man kan ju be sin jordmor att hon/han ser efter, om det e så att man vill veta om man har øppnat sig eller inte. Før de gjorde jag då jag var på tredje dagen øver... då var jag 2 cm øppen.. så hon passade på å strippa mig eller vad de heter...

 

 

Lycka till allesammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig når det er noen i okt. klubben som begynner med åpninger ol allerede nå. Men jeg får vel bare ta tiden til hjelp, det er litt tidlig for meg enda så jeg håper ikke det skjer med meg før om noen uker! he he:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...