Gå til innhold

Nattinatt, et lite spørsmål?!

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør du det når du spår?

Jeg har presisert veeeldig at jeg er veldig fersk i dette, og stoler ikke helt på å kunne tolke det jeg "ser"...

Men jeg får opp bilder av mennesker/situasjoner og omgivelser. Så er det da å sette dette sammen slik at det gir mening, da.. ikke alltid så lett:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6134690-nattinatt-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen

Nett sete å skrive til deg eg og.Du eg bruker pendel,og bilder,tanker,og ord som dukker opp.Og litt mage følelse.Og så var eg kjempe nervøs når eg begynte å spå her inne..Nokon gonger rett,og andre gonger feil.Og slik er det vel berre.Ein skal jo prøve å forstå det som dukker opp og.Ikkje alltid like lett det,synest eg.Klem

Ja.... det verste er når fortvilte prøvere spør...Er så redd for å skape falske forhåninger:(

Og så er det dette med alle bildene... Ikke godt å si om det er barna til den som spør, partneren, søsken etc..

Og i bilder av omgivelser er det jo ikke godt å si om det er det som omgir den som spør NÅ, eller det som kommer til å bli, eller noe denne ønsker seg osvosv..

Men det er fryktelig fascinerende, men også litt godt å kunne få utløp for disse rare inntrykkene som kommer innimellom.. Klem til deg også, du er jo en gammel traver herinne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...