Gå til innhold

kan det gjenta seg .?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist å høre om din MA!

Ja, det kan desverre gjenta seg, men sjansen er veldig veldig liten.

Det er ikke en sykdom. Det som skjer er at barnet dør inne i din mage, mest sannsynlig fordi barnet er sykt og ikke ville overlevd utenfor din mage.

Du skal se at neste gang går det bra :)

KLemmer til deg!

Jeg har fått beskjed fra mine leger at å miste en gang er faktisk betegnet som normalt, så mange som 40 til 50 % kan ende i aborter. Men mange skjer så tidlig at de oppleves som sen mens. Å miste to ganger er heller ikke unormalt sier de, men å miste tre ganger på rad med samme partner, er uvanlig. Om legene tror dette skal være en trøst, vet jeg ikke, men det gå kjempebra for deg neste gang!

Jeg vil anbefale deg å ringe til sykehuset dersom du tok utskrapning. Det kan hende de tok prøver av restene, og da kan du kanskje få noen svar på hvorofr. Men mange ganger er det ingen som vet hvorfor, det bare skjer... Vet det er en dårlig trøst, men noen ganger må man bare tenke sånn.

Håper alt går bra for deg! :o)

Så trist at du måtte oppleve en MA :-( En MA er ikke en sykdom - i langt de fleste tilfeller er det nauren selv som ordner opp i noe som aldri kunne blitt til noe likevel. Det er nok mer vanlig enn de fleste går rundt og tror. I de fleste tilfeller tror jeg ikke det gjentar seg, men det er ingen garantier. Jeg har nå hatt en MA og en SA i løpet av tre måneder; triste tilfeldigheter, men det skjer :-( Uansett, lir du gravid igjen - så gled deg og nyt det og ikke tenkt på MA/SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...