BAMAMMA Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Ser at det er en del spørsmål om navn her inne, selv om det egentlig hører hjemme på navnedebatten. Vi har egentlig bestemt oss for jentenavn, men vi klarer ikke å finne det "rette" guttenavnet. Som dere forstår så har vi ikke fått vite kjønnet på ultralyd. Tror av og til at jeg får jente, ettersom dette navnet falt på plass for lenge siden og at det er en av grunnene til at det er så vanskelig å bestemme seg for guttenavn. Jente: Maia Elise Gutt: Ole Nikolai Tor/Tore Nikolai Er det noen av dere som tør å stole på "magefølelsen"? Er i uke 35 med termin 12.oktober.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 jeg har fått vite at det blir ei jente, men har fremdeles funnet både gutte og jentenavn =) fine navn du har valgt da, likte Ole Nikolai best =)
m vestfold Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Vi har hatt både guttenavn og jentenavn klart, men har fått vite at det er ei jente. Jente: Natalie Gutt: William Vi har en gutt fra før av som heter Daniel. Denne gangen synes jeg det har vært vannskelig å finne guttenavn.
Heffalump mamma Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Vi venter jente men klarer ikke bestemme oss for navn, det vil si JEG klarer ikke bestemme meg. Sambo har gitt helt opp!! Tror det står mellom Leah Lisa Mia Maja Men for alt jeg vet kan det bli ett helt annet navn... Ikke lett dette med navn syns jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå