Gå til innhold

Treff i oslo for oss i juli-klubben:-)


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Setter den ut her jeg, siden det ikke er så lett å gjette at vi planlegger treff under den andre tråden, hehe!

 

Men da blir det et treff neste onsdag (6.sep) på Onkel Donald kl.12.

Håper dere henger dere med:-) Blir jo koselig å treffe andre med bebiser i samme alderen!

Jeg har en venninne som jobber på Onkel Donald, så kan få henne til å reservere et bord med god plass til oss!

Svar her dere som vil bli med, så kan jeg si hvor mange vi blir til henne!

 

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Glimrende at du la ut en melding sånn! :-)

Tenkte å gjøre det selv i kveld, men så har jeg vært hjemme alene med en liten gutt som hadde veldig lyst på pupp i kveld...

 

Flott at du får reservert bord! Jeg blir med, jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den dagen jeg må til 6-ukers kontroll akkurat kl 12.00.

Men jeg håper det blir flere treff og det gjør ikke noe at vi ikke var med på den første?

Kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! :-)

Men det er jo trivelig at vi er fem stykker, i alle fall...

Jeg har ikke hørt noe fra helsestasjonen min ang barselgrupper heller. Som dere så i mitt frustrerte innlegg på torsdag visste jo ikke helsesøster hva en barselgruppe var for noe...

Så det er trivelig å treffe noen andre nybakte mødre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På helsestasjonen her var det vanskelig å få til treff siden det bare er utenlandske her som ikke prater norsk, så da blir det ikke noe treff for meg. Så da blir det koselig å få til et eget lite treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Vestli/Stovner, er endel innvandrere her også kan jeg tenke meg. Så selv om det bor masse mennesker i bydelen kan jeg tenke meg at det kanskje kan bli vanskelig med treff her også. Og når helsesøster ikke engang forstår hva jeg spør om, så... :-)

Jeg har heldigvis endel søsken og svigerinner med barn, men de er litt eldre. Er førstemann i venneflokken...

Så jeg er helt enig at det koselig å få til ett treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at flere har hengt seg på, vært borte i helgen så har ikke fått gått på internett der jeg var!

Jeg bestiller bord i morgen, så hvis ikke flere har meldt seg innen da, så blir vi vel 5 da:-)

Gleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Jeg er imponert over hvor mye dere "chatter" her inne. Kjempemorro å lese!!

 

Så det altså flere enn meg som har en dårlig feeling angående barseltreff via helsestasjonen!?! Vi møtte opp til første treff på Furuset Helsestasjon 24 august, og ble ganske lange i maska begge to da vi forsto at vi var det eneste norske paret. Det hadde vi ikke ventet. Jeg er nok litt selskapssyk og hadde håpet å treffe noen på barselgruppe som kunne være interessert i å treffes til trilleturer på dagtid, så jeg var mildt sagt litt skuffet da vi dro derfra. :)

 

Med en dose konsentrasjon klarte jeg å fordrive ammetåka tilstrekkelig til å komme på tanken å gå inn på denne siden for å lete opp "likesinnende", og jeg er kjempeglad for at vi nå skal treffes på onsdag!

 

Er imidlertid veldig spent på hvordan det blir å ta t-banen ned til byen... Det tar jo 20 minutter, og Victoria er ikke av det slaget som sover søtt på formiddagen. Fra hun vokner i sju-åtte tiden på morgenen går det ofte slag i slag til klokken er ett-to. En av dere andre skrev at det ikke virket særlig forlokkende å amme på t-banen, og det er jeg enig i. Jeg får bare gi henne masse mat i forkant, og be til høyre makter om at hun ikke gråter på turen. Hehe..

 

Ser frem til å hilse på dere på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også spent på det med T-banen... Her fra Vestli tar det 25 minutter, og ti minutter å gå hjemmefra til banen. Andre ganger når jeg har skullet ut har jeg ammet i forkant, da har det gått veldig greit. Bortsett fra den turen min til helsestasjonen i forrige uke, da (se mitt frustrerte innlegg!), da var jeg oppgitt. Jeg klarer heldigvis som regel å distrahere gutten vår med å bære ham, så da får jeg heller gjøre det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg ordnet med bord til 5 stk kl 12 i morgen:-)

Blir det borterste av de STORE bordene med en gang dere kommer inn, for der er det god plass til vogner rundt sa hun!

 

Amandus og jeg (Mariann heter jeg forresten) gleder oss masse til å møte dere alle sammen:-)

 

Vi sees!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har fikset det!

Kjekt med kontakter! :-)

 

Vi sees i morgen! Bortsett fra litt sommerfugler for T-bane turen, gleder vi oss også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...