Gå til innhold

Desember: Å, hjelp så avhengig jeg er blitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

av denne sida!!!! Er her inne støtt og stadig. Har pc´n på stua for tida, og den står stort sett på. Enkelte dager er det jo stillere her enn andre og da blir jeg helt rastløs....... Farlig det her jo:-)hehe... Skulle tro jeg ikke har annet å gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Jeg har vært borte en uke og ble helt stresset over hvor mye som har skjedd som jkeg ikke har fått med meg:) Må jo holde meg oppdatert på dere andre:)

Skrevet

Signerer denne !

Men det er jo så kos å være her.

Bare må ha den daglige dosen med desemberklubb !!!!!

Skrevet

Hva??? Går det an??? Det er ikke jeg blitt........ Hehe, er her inne støtt og stadig. Må bare innom, hver gang jeg har en pust i bakken. jaja, verre ting vi kunne vært avhengig av

Skrevet

Det er godt vi er flere da så vi kan støtte hverandre gjennom avhengigheten vår. Kansje vi burde starte AD: Anonyme DiBere.

Jeg kan begynne.

"Hei! Jeg er Elvedatter og jeg er avhengig av DiB"

Hehe, har sett for mye amerikansk film jeg ;o)

Skrevet

Ja, samme her. Når han er i seng den første gangen om dagen, så mååå jeg bare innom før jeg hopper i dusjen. åhhh. Av og til så blir ikke dusjen så lang heller....

Skrevet

Henger meg på med dere jeg og... hi-hi

-ja,det er sant at denne koselige siden er VANEDANENDE...-kanskje

ikke så rart med så mange hyggelige og morsomme damer! damer...er jeg en dame...mamma ihvertfall :o)

klemz

Skrevet

Enig med dere jenter.

Det ER vanedannende dette.

Merket så godt hvordan abstinensen og savnet romlet runt i kroppen den perioden jeg var "borte".

Ikke godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...