Gå til innhold

Noen fra Østfold??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er fra Østfold:) Bor i Rygge på grensen til Moss, er egentlig fra Moss:) Fått med meg at du bor i Sarpsborg, eller tar jeg feil?

Skrevet

Det er helt korrekt! Og du har termin?????

Skrevet

27.mars. Du da?

Skrevet

27 mars faktisk!! Da presser vi sammen da eller??? Hvor skal du føde??

Skrevet

Hei:) Jeg er også fra østfold, mere eller mindre fra Fredrikstad:) Har termin 1 mars jeg, og venter nr 2:) Koselig at vi er flere fra denne siden av landet...

Skrevet

Hyggelig at vi er flere:)

Jeg skal føde i Fredrikstad som de fleste andre i Østfold tenker jeg:) Du og i Fredrikstad regner jeg med?

Hvilken avdeling tror du at du havner på? Jeg måtte settes igang sist, så jeg får ikke vært på den med "naturlig fødsel" tror jeg, men jeg vil ha epidural så det er helt greit for meg;) *ler*

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken avd. Har ikke sjekket alt dette jeg. hmmmm.... kanskje gjøre det??? Men jeg skal nok ha epidural jeg også ja.

Skrevet

Du får nok svar når du får fødeplass:) Har du vært til kontroll ennå? Var på kontroll forrige fredag:)

Skrevet

Jeg er 26 år, fra Halden. Har utgangspunktet termin 27 feb, men regner med det blir i begynnelsen i mars...

Skrevet

Ja, det er vel greit å være innstilt på å gå over, er det selv, så har vel egentlig krysset for 1.april, men skal prøve alle kjærringråd de siste 3 ukene;) *ler*

Skrevet

Jeg hadde det samme spørsmålet for noen uker siden, og da kom det på noen fler...å da er det ille bra, he he..

Kan vi rulle rundt på Svinesund ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...