Gå til innhold

Trenger litt hjelp av dere jenter!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal feire bursdag snart,men kan jo ikke drikke alkohol,men hvordan ikke avsløre at jeg er gravid?

Vi vil ikke at noen skal vite det enda,pga div.ting.

Og denne bursdagen har vært planlagt lenge,og er mange som kommer utenbys fra,så kan ikke bare si nei,det blir ikke noe feiring,vil dessuten feire bursdagen,men vil jo ikke avsløre at jeg er gravid heller da,og er jo fort å finne det ut siden jeg ikke skal drikk...

 

Noen som har nhoe smarte ideer på hva jeg kan si?eller gjøre?

Har en vennine som kommer til å skjønne det om jeg feks. sier at jeg går på pencilin eller noe,har tatt den før.

 

Trenger hjelp fra dere kreative jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*du kan ta å helle alkoholfri vin over på en vanlig vinflaske(helst med skrukork).

 

*Om du heller drikker øl så kan du jo fylle glasset med fx munkholm når ingen ser på. Eventuelt kjøpe en slik 1,5 liter flaske(litt harry, men kan jo skulde på økonomien;)) å helle over munkholm på den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,har tenkt på det...hvilken alkohol fri vin er god? vet du om noen kanskje?

Vil jo feire dagen selv om jeg ikke skal drikke,vil jo at de andre skal ha det morro selvom,og jeg får det nok like morro uten alkohol også ;)

 

Noen flere forslag?

Taar i mot alt av ideer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke vin så har aldri snakt en alkoholfri vin heller... men er sikkert noen der ute som vet noe:)

 

Er ialleflal litt greit at det er vin på flaska i tilfelle noen spørr om å få samke litt av vinen din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort det samme som deg mange ganger.... du spør bare om en god alkoholfri vin på polet, husk å avkjøle den før du drikker den for ellers er de ikke noe gode. jeg kjøpte også en rødvin med alkohol for å kunne helle over på flaska. en som er kjempeflott er en som ser ut som en gammeldags melkeflaske... flott fordi den har skrukork!!

 

 

lykke til med skuespillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipsene=) Så da er det å kjøpe en med og en uten alkohol,da får sambo.drikke den med alkohol,og jeg heller over den uten alkohol på den flasken som var med...hihi..litt innviklet,men det skal gå bra:)

 

Disse vinene på polet,er de helt alkoholfrie? har hørt at de ikke er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på polet. Ja, disse vinene er alkoholfrie, men smaker ikke så bra synes jeg. Ville heller hatt en clausthaler, men hvis du absolut må ha vin, kjøp Ingelnook fra California. Lykke til! He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er enklere å skifte etiketter enn å helle over vinen. etikettene løsner hvis du bløter den opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir nok innbillt full da, det kan være noe å le av i ettertid, eller skjemmes over :/ hehe

 

har gått servitørlinja, og jeg vil si at alle Ariel vinene er ganske gode, du har mange smaker og velge i, så du kan se i et vinkart om du finner en vin som matcher smaken fargen og lukten på den "orginale" flaska, da vil ingen merke at du har fylt over. Man kjenner ikke alkoholsmaken i rødvin, fopr den har så sterke særpreg. Men drinker derimot? hehe de vil nok merke at det ikke er noe sprit ioppi.

 

Hvilken type bursdag skal du ha da? sånn rolig, spise middag med "vin";) hos deg å på byen etterpå? Da klarer du deg helt fint så lenge du klarer å holde humøret oppe og ikke bli sliten tidlig på kvelden:/ Jeg har det med å bli veldig tidlig trøtt nå:D hehe

 

Det som er typisk på bursdag og da, er jo å få æresgjesten mest mulig fyll, med å skjenke og spandere, men det kommer vel litt ann på hvilken vennekrets du har:)

 

Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. masse lykke til med feiringen.. har gjort det selv, men bare på byen og det er en smule lettere og sjule at en drikker alkoholfritt der..

 

Gratulere med dagen.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når er dette selskapet?? ble litt nusjerrig på om planen virker;) kan du ikke legge inn et lite referat når du har gjennomført det;) Litt spennende å se om det virker;)

 

Lykke til iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...