Gå til innhold

Jeg lurer sånn på hva som skjer....

Anbefalte innlegg

inni meg nå. Hadde ikm mandag 28, med menssmerter i korsrygg. Så jeg tenkte at nå får jeg sikkert tr. Ble veldig skuffet og alt. Riktig nok kom det noe på tirsdagen, men det var ikke ordentlig blod, heller svakt lyserødt slim, veldig lite, som etter en stund blir lysebrunt på truseinnlegget. Det samme var i dag. Jeg tenkte først at dette var spotting, men jeg er ikke sikker lenger....liksom spotting i 2 1/2 dager? Har lest her inne om festningsblødning, kanskje mitt tilfelle? Til info tok jeg en graviditetstest alt for tidlig som viste negativ. Jeg er veldig spent, har gått fra å være skuffet til å få nytt håp.

Fortsetter under...

Festeblødning skjer i forbindelse med at egget fester seg, og det skjer ca en uke etter el. Så det er nok ikke det i ditt tilfelle. Uansett så skal det greie seg om en veldig liten mengde blod...

Tror nok det er spotting du opplever nå...

Men håper jo for din del at tanta ikke kommer. Men en negativ test er vel en pekepinn på at hun gjør det..desverre... Men håpet er jo ikke ute før hun dukker opp :-)

hei..jeg tok ut spiral i mai og hadde i august 5 dager med spotting før tr kom..er det vanlig,så lenge?kossen blir det da med El?

ta en ny test du..venter ikm 5,sep skal ta test to dager før..er så spent

det her blei nu mere spørsmål en svar da,men tenkte at du/dere kanskje viste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...