Gå til innhold

Ta piercing som gravid... noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å ta en piercing når jeg drar på mini-ferie til venninna mi i november. Da kommer jeg til å ha ca 2 mnd igjen til termin. Er det noe i veien for at jeg kan ta en piercing da? Det eneste studioet jeg vil bruke befinner seg nemlig i hjembyen til venninna mi, og jeg er ikke der så innmari ofte.....

ps: det er snakk om en ørepiercing, gjennom brusk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go morgen,tidlig oppe i dag....SULTEN!!! Tror ikke det skal være noe i veien for det nei,men ta og spør der du har lyst til og pierce deg,Før jeg las den siste setningen tenkte jeg bare på piercing i navlen,det er liksom så mange som har spurt om når den bør tas ut,eller om man kan ha den osv..så derfor ble det liksom en "selvfølge"at det var det du tenkte på,da tenkte jeg med meg selv er hun gal (ikke stygt ment) har hun virkelig tenkt til og pierce navlen 2 mnd før termin....for det var ikke helt lurt etter min mening..men nå var det jo ikke sånn det var,så lykke til med piercingen...;)

Skrevet

hehe nei magen min skal få lov til å forbli ugjennomhullet - svangerskap eller ikke :)

Jeg fikk forresten masse svar på skravlesiden, ganske interessant egentlig. Anbefalingen fra piercingforbundet er å ikke ta piercing under graviditet, så da lar jeg være. En skal høre på fagfolk :)

Skrevet

Ja ingen sjangser å ta,babyen først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...