Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Føler jeg må forklare så mye innimellom når folk spør når IKM er. De fleste graviditetstester vil jo slå ut ca 2 uker eggløsning dersom man er gravid, derfor bør en også beregne minst 14 dager fra el til IKM før man kan teste. Hos meg kommer derimot mensen etter 10-11 dager om jeg ikke er gravid, eller jeg begynner spottingen da, og da blir jo egentlig IKM tidligere, hele 3-4 dager før (er mye det, hehe...). Vis dere var meg, hvilken dag ville dere satt opp som IKM, den dagen som det er reelt å få mensen om den komme eller den dagen det evt vil slå ut på en test med 99% sikkerthet dersom en er gravid?
~Maja Mor~ Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Litt vrien den der. Men det vil si at du har en syklus på...hmm, telle telle....ca 25 dager? Gå inn på babyverden.no, der taster du inn siste mens første dag og så skriver du at du har en syklus på 25 dager. Tror du kan finne både el og ikm ved å gjøre det...Hvis ikke telingen min er helt på jordet da...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg ville satt opp den dagen du reelt sett skulle hatt mensen. Det er jo tantebesøket du håper at skal utebli, så det er jo da du vet det om du ikke er gravid ihvertfall
Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Jeg har ganske god kontroll på syklusene mine, eller rette eier ikke kontroll på dem, men tester med el-tester hver mnd så jeg har oversikt. Syklusene har vært alt fra 23 til 30 dager, men lutealfasen er stbail, er oftest ca 25-26 dager da. Poenget er bare at om jeg setter opp en tidelig IKM så vil jeg likevel ikke kunne teste på IKM dagenf ordi det er for tidelig... Vrien ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå