Gå til innhold

Kan den hjemmekjære tanta pleas komme litt før tiden???

Anbefalte innlegg

Nå nærmer Mallorca turen med stormskritt, å prøv å gjett hvem som melder sin ankomst på avreise dagen?!?!? Joda, jeg har ikm den dagen vi drar. Siden gubben har hatt adresse på Moss Sykehus mer eller mindre de siste 4 ukene, har det ikke blitt noe sex*sukk* Så nå ber jeg den hjemmekjære tanta melde sin ankomst snarest. Er jo utgjort at tanta skal være sammen med meg på hele ferien.

Så nå ber jeg dere om å se etter tanta mi, be hun ha seg hit omgående!! Hadde hvert hyggelig med et par dager uten tanta i ferien.

Fortsetter under...

Jeg kan godt sende tanta mi til deg. Skal sparke henne ut av huset imorgen jeg. Du får trøste deg med at du ikke har el på Mallorca da. Synes egentlig det hadde vært verre siden mannen din ikke er med. Kanskje han blir klar til neste pp. Du får ha en flott ferieuke. Godt det blir tur på deg.

Må si min tante har respekt for deg vilsågjerne!! Når jeg tok kveldsstellet i går, var tanta på plass. Så nå slipper jeg hvertfall å ha med meg tanta på hele ferien.

Men du vilsågjerne, siden tanta mi tydligis har respekt for deg kan du være så snill å be henne dra til H.... etter dette besøket? Hun kan holde seg borte i nærmere 2 år, det hadde passet meg midt i blinken:))

Nå er kofferten nesten ferdig pakket, halve kofferten er bleier og bind... Noen kommer sikkert til å lure på om vi skal flytte...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...