Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Finner absolutt ingen navn.....ingen faller ismak...eller vi blir iallfall ikke enig....mannen min liker dillenavn og jeg vil ha spesielle litt sterke navn...blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Hmm, den var ikke enkel... men jeg får vel prøve meg ;-) Ingeline Ingalill/Ingelill Irmelin Johanna Othilie Olivia Serina Sarah Sophia (-ph'en dekker hans behov for et "dillenavn" ;-)) Anneli Annelin Annabell Emily Emilia Andrea Lina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Muligens verken dillete eller sterkt nok, men jeg gjør et forsøk: Anniken Annika Dina Ulrikke Rebekka Karna Erle Liben Iben Kaisa Agathe Augusta Regina/Regine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Hva med Ramona eller Rebecca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Hva med Agathe eller Regine? Syns disse går litt i begge kategorier. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå