Mille-k Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 og hvorfor kan de som tester ikke velge de samme setene??? Blir jo helt gal! Aner ikke hva jeg skal kjøpe. Maxi cosi cabriofix, Römer Babysafe Plus.. eller Besafe ett elelr annet. 0-13 kg eller 0- 18 kg??!!??!?!?! Noen som kan gi meg ett råd. Jeg gir blanke i om sete er lett eller tungt, har INGEN planer om å drasse rundt på sete + baby, det er tungt uansett hvor lett nurket er. Noen som har erfaring med Besafe izi kid x1? 0-18kg.. bedafe izi kombi x1?? 0-18 også.. sukk...
Prins&Prinsessa Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg vet. Er så fustrerende!!!!! Men vi har bstemt oss for å leie sete de første 9månedene. Koster bare 650 kr hos IF og jeg vil ikke si det er dyrt. Og de hvet hva de driver med. Leier ikke ut stoler som ikke er trygge for den lille. Har bare hørt folk som er veldig fornøyde med de, min søster har brukt deres til begge sine. Så vi satser på det. Men hver sin smak.
sunniva2*PÅ OVERTID* 26/8 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 vi har babysafe plus, gleder meg veldig til å bruke det. veldig enkelt å greit å ha med å gjøre
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Forbruker inspektørene har testet barne seter nå http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/5758581.html var mange seter med i denne testen syns jeg.
Millemor + Niko Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Har kjøpt izisleep selv, og synes det virker bra! Har testet nevøen min da han var 6 uker i det, og han satt veldig fint i det, bedre enn han satt i sin Britax baby safe + syntes søsteren min. Men nå som han er større og puta i rompa er tatt bort er det visst mye bedre! Når det gjelder de setene godkjent for 0-18 kg, så ville jeg absolutt ikke satset på de fra starten av. De er kun godkjent fra 0 kg fordi de er bakovervendte, men fungerer ikke for babyer som ikke kan holde hodet sitt selv og ikke engang sitte selv. De må ligge mer, for i disse setene sitter barna helt oppreist. Izisleep og britax har 5-punkts sele i motsetning til mange andre babybilstoler, og har et enkelt system for å regulere selene i høyden. I tillegg fester du izisleep med selen under stolen og ikke over = mye enklere å ta barnet inn og ut av stolen når du lar den stå i bilen. Håper dette hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå