Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som er helt patetisk her, eller er dette noe dere kjenner dere igjen i?

Altså, om mensen kommer hos meg, så kommer den i dag, morgen eller senest i overimorgen med min lutealfase. Derfor, på hvert toalettbesøk når jeg tørker meg nå, så må jeg alltid samle meg litt etter første tørk, trekke pusten dypt, lukke øynene et lite sekund, også titter jeg forsiktig og angstfylt ned på papiret. Tar det litt nærmere og vipper på det og puster så veldig lettet ut for hver gang det ikke er noen antydning til blod der... Og så blir jeg sint på meg selv etterpå som fortsatt håper... Skulle veldig gjerne ønske jeg var en litt mer avslappet type rundt dette her med babylaging. Sa akkurat til min mann i dag at det er ikke rart jeg er blitt fort gravid før, jeg hadde ikke hatt nerver igjen om ikke... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke i så stor grad,men håper fortsatt etter fire år,og løper på do hvert kvarter i dagen rundt ikm...kjipe greier *flirer*

Skrevet

hehe kjenner meg igjen her ja..

Men jeg sjekker like intenst HVER gang jeg er på do...

huff og jeg som prøver iherdig og glemme at jeg prøver å bli gravid

tihiii:o)

Skrevet

Jada, har det saann jeg ogsaa. Sist gang trodde jeg det kanskje var klaff, og for hver gang jeg vaar paa do uten TR ble jeg mer og mer triumferende. Men da TR faktisk kom, to dager over IKM, saa ble jeg kjempelei meg.. Saa denne gangen skal jeg PROEVE aa la vaere. Men det er jo umulig.

Skrevet

Ja det er det, jeg klarer i hvertfall ikke tørke meg uten å se ned på papiret... Uff så kjipt å få TR over IKM da!

Skrevet

Må jo se på papiret, det gjorde jeg før jeg begynte å prøve også, for å være sikker på at det ikke blir blod i buksene... Men jeg må innrømme at det er en spennende stund hver gang nå, merker jeg får hjertet mer og mer i halsen for hvert toalettbesøk uten tegn til tr rundt de dagene der ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...