Sina's mamma Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har noen tips til en knallgod vogn på tre hjul?! Vil ha ei som er lett å svinge, håndbrems, full liggestilling og plass til voksipose! Har tittet litt på nettet, men det er jo så utrolig mange! Vi må nok ta oss en tur på en utstyrsbutikk en dag ja.
Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Til forrigemann hadde jeg en Quinny freestyle og den var knallgod å trille. Veldig lett. Plass til voksi var det også selv om bagen ikke er like stor som på "gode gammeldagse" bagvogner. P.g.a kollisjon ble vogna ødelagt og jeg kjøpte en Teutoia Y2K og den var bæltung i forhold. Utrolig vond å svinge med når en sammenligner med Quinny. Jeg vurderer seriøst Quinny til nestemann også. Men for all del; det er bare min subjektive mening. Sikkert noen som er uenig eller har andre meninger.
LegallyBlond Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Tror Teutonia Spirit S3 skal dekke alle disse kravene. Har ikke vognen selv da, så vet ikke det med voksipose, men har iallefall hat voksipose i en mistral og tror de er ganske like. BAre hørt positivt om den vognen, så vet iallefall hva jeg skal kjøpe om jeg skal ha ny vogn! Vet ikke om du får håndbrems på alle, lurer på om det egentlig er ekstrautstyr men her selges vognen med brems: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8259434&sid=8atfj56nV760893&pos=10&tot=258
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg har Jane Slalom 3-hjuling med svingbart forhjul. Kjempelett å svinge syns jeg, tror det er full liggestilling, bagen er ganske lang og smal så voksipose går (bare) så lenge ungen er liten... jeg har ikke prøvd voksipose på sittedelen, men der er det nok plass (vet ikke helt hvilken del du spør om..). Det er håndbrems. Alt i alt en fin vogn - den er kommet i ny versjon og er sikkert enda litt bedre da enn den jeg har. Finnes på Barneverden og kanskje noen andre steder.
Isotta Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Spiriten selges ikke med håndbremse i norske butikker, og du kan ikke ettermontere. Men kikker du på finn.no får du pent brukte Spiriter med håndbrems til god pris. Håndbremsen er kjempefin å ha i bakker! Anbefaler vognen på det varmeste, den er helt super og knallgod å trille.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg har en GT Safari, som jeg hadde tenkt å selge fordi vi har to andre vogner (4-hjulinger), men bestemte oss for å prøve den en dag denne uken. Og har nå bestemt oss for å beholde den for den er en drøm å kjøre. Kan styre og svinge med lillefingeren, er så lett og god for vesla å ligge og sitte i. Så denne anbefales varmt om du er ute etter kjørekomfort.
Rivella Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Er også veldig fornøyd med min Teutonia Spirit S3! Anbefales på det varmeste.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 vi har en one tree hill, urban jungle super nöjd kan inte tänka mig en anna vagn, super lätt att köra med framhjul som man man låsa. Vår prinsessa är fødd i februari och det va massa snø men med denna vagnen var det inga problem.
LegallyBlond Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Linken på innlegget ovenfor er til en som selger helt nye vogner, er forhandler, importert tyske teutoniavogner MED brems =)
OktoberTussi Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 TFK Joggster Twist. Håndbrems (skivebremser på bakhjulene). Stor bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå