Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært å shoppa klær i dag. Hjelper på å kjøpe seg noe fint når man er litt deppa. Måtte jo selvfølgelig treffe masse kjentfolk og folk jeg vet av, med barna deres og barnevogner!!! Prøver å være hyggelig, men det stikker innvendig. Var med ei på en butikk for hun skulle kjøpe babyklær til en nyfødt liten baby. Det var så masse flotte klær der!

Kom hjem og rydda og spiste mat. TV 2 står på tv`n med hos martin eller hva det nå heter. Selvfølgelig handler det om ei som er gravid og snart skal føde. åååh... føler dette forfølger meg. gravide og folk med barn over alt! Skulle ønske sambo kunne vært hjemme og trøsta litt nå assa.

Flere som føler at slike ting forfølger dere?? ble nettopp spådd også. Hun samme dama spådde meg gravid i vår, innen 3 måneder. Men det skjedde jo ikke, så ville høre med henne igjen. Mars/april neste år fikk hun opp nå. Håper bare hun tar feil =)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit korleis du har det - det er PLUTSELEG gravide over alt! Trur nok berre vi er ekstra fokuserte på det, har hatt det sånn før då eg gifta meg (plutseleg berre reklamer/blad/brullaup over alt).

Kjøpte ein sju-pakning med nyfødt-bodyar i England førre veke, dei var berre så søte at eg MÅTTE ha dei, sjølv om eg veit at eg ikkje vart gravid denne mnd. Berre å vente på tr og prøve igjen neste mnd. SNART sit den!! :o)

Sommarbarn til oss alle!YESS

Skrevet

Stemmer nok at man blir litt ekstra fokuserte... og jeg er nok kommet i den alderen der det er vanlig å ha og få barn.. iallefall her jeg bor.

Lurer på om jeg bør bestille meg en time til legen. Er i vår 9pp, men er egentlig kommet lenger. Vi ville bare ta det helt med ro, og ikke tenke på når el er. Bare kose oss, og ta ting som de kommer =) men ingenting skjedde.. så i januar begynte jeg å telle dager til el og ikm, prøve kjærringråd og så el-teste. Så det er 9pp siden vi skikkelig begynte prøvingen. Rart om vi ikke har truffet på el før jeg begynte å el-teste, men trenger jo ikke å ha gjort det.

jaja, men ny pp,nye muligheter =)

Skrevet

I know!!! Ser også forkortelsene over alt. Var på fotballkamp på søndag, og på en reklame der sto det IKM. Og på jobben spurte noen meg om hvilken uke 10. september er i. "Jo det er i uke 36 for da har jeg IKM" får jeg lysst til å si.. ; )

Det kan jo hende hun egentlig spådde deg gravid til neste vår første gangen også? Bare at hun "trodde" det var denne våren?! Men det føles aalt for lenge til ja..

Det klaffer nok når du minst aner det! : )

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da =) Kjenner meg igjen i den... hvilken uke ja. Tenker med en gang ikm jeg også, eller el =)

Får vel bare vente og se da. Hun spådde meg innen 3 måneder, så regner med det var denne våren. Jeg skal jo ikke tenke at spådommen er riktig heller da, men ble bare litt deppa. MEN nå har jeg funnet frem litt sjokolade og potetgull og brus =) Så nå skal det koses. Takker for svar fra dere jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...