veldigspent:) Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 er i uke ni nå og det stikker i høyre side... magen selvsagt.. har gjort det hele tiden men noen dager er værre enn andre... noen som har opplevd dette? er så nervøs for at noe er galt... har hørt at det kan bety at man er gravid utenfor livmoren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 har hørt at det er STORE smerter involvert viss d er utenfor livmoren. Slik at man ikke klarer å gå smerter. Så om det ikke er så gale så kan du nok være trygg;) Det kan være livmoren som strekker seg, eller rett og slett litt luft;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 hmm... ville kanskje ha snakket med legen din jeg.. Høres ikke veldig normalt ut... Ikke det at jeg er noe ekspert.. Da kan det jo også hende at du får ul.. Så du for sjekket det!! Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2006 okei... takk:) ble beroliget nå.. er så nervøs for alt mulig for tiden... må begynne å glede meg snart nå lege i neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. august 2006 uff... får vel det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå