Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Mitt første svangerskap var jeg frisk, altså hadde ikke fått UC ennå. Mitt andre svangerskap hadde jeg UC og det var et rent helvete og jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle utsette meg selv for dette en gang til. Nå er jeg altså gravid likevel... Andre med erfaringer eller oppmuntrende ord her? Jeg elsker mine barn og når jeg ser hvor flotte de er, så ble vi enige om å få et til tross et vanskelig sv.sk. Jeg har bestemt meg for ikke å amme, siden det var veldig problematisk. Ofte satt jeg på do og ammet med smerter både bak og de ømme puppene med sprukne vorter. Jeg kan sitte opptil en time på do når jeg er dårlig. Noen ganger rakk jeg ikke doen i tide pga ungen som hang på brystet... Lite artig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei, jeg har hatt UC i 17 år, har har en datter på 1 år og 5 mnd. Nå har jeg lange perioder hvor jeg merker lite til sykdommer og jeg var ikke plaget i svangerskapet. Det de sa til meg da jeg var gravid var at 1/3 ble bedre når de var gravide, 1/3 hadde ingen endring og 1/3 ble verre. Håper du blir bedre denne gangen. Desverre er det en del som blir verre igjen etter at de har født. Skulle det skje er det kanskje en mulighet å sykemelde seg slik at barnets far kan overta hele eller deler av permisjonen. Da har man iallefall hjelp til å ta seg av barnet når man må sitte på do. Jeg ville ha sjekket hvordan reglene for sykemelding og permisjon er. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-6580854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM85 Skrevet 22. oktober 2006 #3 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei.. Kom nettopp over denne siden jeg og nå.. Dette var interessant!.. Jeg har og UC og har hatt det i 2 og et halvt år. Har vært veldig mye dårlig siden begynnelsen, men i det siste har jeg vært ganske stabil. Bruker 4 tabletter 800 mg asacol og en tablett 5 mg me imurel daglig. Men her kommer spørsmålet, jeg har lyst å bli gravid, men frykter hvordan det kan gå..er veldig redd for at de tablettene jeg tar ikke er bra for barnet, å har vært veldig skeptisk til å prøve å bli gravid nettopp pga dette. Helt til jeg fant denne siden!!!!...føler meg plutselig litt letta..... kan noen fortelle hvordan det var å bli gravid, eller å være gravid å samtidig ta tabletter. og om alt har gått bra, og slike ting... Er redd for å få et tilbakefall hvis jeg skulle bli gravid nå.... å hvordan ville det gått me barnet da?..hvis jeg måtte til med kortison....bekymrer meg mye, så trenger noen gode råd og tips... Tusen tusen takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-6792223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazza** Skrevet 2. januar 2007 #4 Del Skrevet 2. januar 2007 hei dere , godt å se at det er flere i samme situasjon. Jeg fikk positiv test idag og er midt oppe i en blødningsperiode fra tarmen. bruker mesasal supp , men de er visst ikke anbefalt for gravide. Skal ta meg en tur til legen imorgen og høre jeg tror jeg. Har en mild form jeg da, så er heldig , men er selvfølgelig bekymra for at det skal bli værre.....og hvertfall hvis jeg ikke får tatt medisiner... Noen av dere som vet hvorfor dere har fått UC? Jeg er hellig overbevist om at jeg fikk det da jeg slutta å røyke...legen min sa han hadde hørt om flere tilfeller før ,men ante ikke hvorfor det ble sånn. Etter ca 1 år startet jeg å røyke igjen , og da forsvant blødningene. Nå sluttet jeg å røyke for ca 4 mnd siden , og blødning kom som bestilt et par mnd etterpå? Er ikke det sprøtt eller??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-7611609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei jenter =) Jeg fant oxo akkurat denne siden og glad er jeg for det ;o) Godt å ha noen å prate med ang. denne "rare" sykdommen, so mbare plutselig dukket opp fra intet!!!!!!!!!! Jeg fikk diagnosen Ulcerøs Proktitt (det er det sammen som UC, men man er lett angrepet) 4 januar i år, så jeg er ganske fersk i gamet.... Jeg har lest maaaaaasse om UC og UP på nettet - om sv.skap og fødsel. Jeg er gravid for 4 gang, og fikk UP sist jeg gikk gravid. Legen min viste ikke at det var det som plaget meg, hun trodde jeg hadde hemorider, siden jeg hadde blod og slim når jeg bommelommet... Så hun sjekket det ikke noe nærmere.... Jeg tror og mener at jeg fikk UP fordi jeg sluttet å røyke i starten av sv.skapet og pluss at familien min og jeg flyttet mens jeg var gravid.... Forandringer i livssituasjonen er vist oxo en grunn da... Jeg går på Asacol 500 ml 2 ganger om dagen, og er såklart redd for at det skal skade "lille nurket" mitt Jeg har snakket med både fastlegen, de på apoteket og legen på A-hus, og alle sa at det ikke var noe farlig for "lille nurket" at jeg gikk på de.... Håper for dems del at de har rett, for hvis ikke så saksøker jeg de!!!!!!! Det er jo ganske viktig å være trygg og få riktig info - uansett sykdom eller ikke. Jeg vil jo ikke gå å bli verre fordi jeg engster meg heller!!!!! Jeg vil jo nyte dette sv.skapet ) Jeg ble gravid i en rolig periode, og det er vist det beste sier legene... For hvis man ønsker å bli gravid bør man vente til en rolig periode - da forblir sykdommen rolig i følge de.... Formen min er bra den ) Jeg er bare veldig kvalm Ellers så er det jo veldig viktig og spise det man "tåler" og holde seg unna det man ikke tåler har jeg funnet ut - da er mye løst og livet blir lettere å leve ;o) Så må med hånden på hjerte si at med denne h....... sykdommen har livet mitt blitt mye roligere og jeg stresser mindre - for jeg vil jo ikke blir verre!!!!!! Rart at UP bare skulle dette ned og treffe meg bare sånn uten videre..... Vel, vel - dette ble et laaaaangt innlegg - men måtte bare lette litt på trykket - HIHIHIHIHIHIIHIH!!!!!!!! ;o) Håper vi alle får gode og fine sv.skap, og kan nyte at den lille i magen vokser og har det bra inni magen ;o) Lykke til, jenter =) Stoor klemz fra: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-8227390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 22. mars 2007 #6 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei igjen jenter.... Ville bare fortelle dere at jeg hadde en SA for en mnd siden (jeg var da i uke 9) Det "lille nurket" i magen min sluttet å vokse i uke 6 Må med hånden på hjertet si at jeg ble veldig forbannet og tenkte: "Helvetes UP og medisiner og leger og ALT" når dette skjedde.... Hadde jeg ikke hatt UP, så hadde det sikkert gått bra!!!!! Men da jeg var på etterkontroll ang. UP rett etter at jeg hadde mistet, så sa hun jeg pratet med på A-hus at medisinene jeg går på ikke hadde noe med SA å gjøre.... Men må ærlig innrømme at jeg tenkte det med en gang jeg mistet Er ikke så rart da, når jeg har fått 3 barn uten at noe sånt har skjedd før.... Men, nå må jeg tenke fremover - så as we speak, så går jeg nå og venter på TR, for vil helst bli gravid som fort som bare det da.... Håper lykken er på vår side denne gangen da... Stor klemz fra: tidligere ¤ Snart 4-barnsmamma ¤ Nå: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-8733217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper du lykkes snart igjen og det er godt at ikke medisinene var skyld i SA. Jeg har selv ulcerøs colitt, fikk det i mars i fjor og er nå snart 7 uker på vei med nr 2. Er heldigvis i en rolig periode, tar asacol 800 mg * 3 og håper det forblir slik hele svangerskapet... Spesialisten har forsikret om at asacol ikke er farlig for babyen. Vil gjerne høre erfaringer rundt UC og svangerskap hvis noen har mer å dele Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-9664153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Del Skrevet 22. juni 2007 P.S meg som skrev over; om noen kan si noe om hvordan oppfølgningen var underveis hadde det vært veldig flott. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-9664168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 28. juni 2007 #9 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei igjen, jenter ;o) Ville bare oppdatere dere litt siden sist jeg skrev her inne: Jeg er GRAVID igjen - Yohoo ;o) Så nå håper jeg av hele mitt hjerte at gullet i magen klorer seg kjempe godt fast denne gangen.... Jeg skal be om tettere oppfølging av fastlegen min enn det som er vanlig, oxo skal jeg be om å få ul litt oftere enn vanlig.... Vil jo sjekke at gullet har det bra ;o) Så håper jeg at UP'n min holder seg like rolig som den er nå, og fortsetter slik resten av livet mitt (er lov å håpe, er det ikke da, jenter?!) Ha en flott sommer, jenter og nyt baby'n i magen ;o) Stoooor klemz fra: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-9713961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazza** Skrevet 30. juni 2007 #10 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei , lenge siden jeg har lest her nå ja... her kommer en liten oppdatering fra meg....er 30+ 0 idag , har måttet starte opp med entocort klyster hver kveld , skal ta det i 8 uker puh!!!! og mesasal supp x 1. Håper på bedring av dette , da UC har sneket seg oppover i systemet nå under graviditeten. Har unnagjort 2 uker av medisinene og ser frem til å bli ferdig om 6 uker hehehe.....Lykke til alle sammen , håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-9724194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #11 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er nok en sammenheng mellom røykeslutt og UC. Vet ikke om man får det når man slutter, eller om du ville fått det uten at du hadde begynt. Men det er sluppet forskningsrapporter på at sigaretter har gunstig innvirkning på UC. Jeg har selv vært plaget med UC siden 19 års alder. Er nå 40 og gravid med mitt tredje barn. Har forsøkt å slutte mange ganger men da har blødningene kommet og etter noen måndere så kommer diareen. Under graviditeten med førstemann røykte jeg ikke. Var fryktelig dårlig med UC og gikk på mye medisiner. Deriblandt Prednison. Gutten ble tatt med keisersnitt 11. dager før tiden og har vært mye plaget med asma og allergier. De skulle ta tarmen min etter fødselen men dette klarte jeg å unngå ved at jeg begynte å røyke igjen og magen ble helt bra! Graviditet nr to gikk lettere, jeg sluttet ikke å røyke. Røkte 2-5 sigaretter om dagen i tillegg til pentasa 6 X 500mg om dagen. Fødte en flott jente. Hun er i dag 9 år og har vært stærk, frisk og blid helt siden fødselen. Er nå snart 6 fulgåtte mnd. i tredje svangerskap. Har ikke sluttet å røyke. Det går i 2 - 4 sigaretter om dagen, 6 pentasa 500 mg. og en pris snus når suget blir for gale. Jeg har kjempe dårlig samvittighet men vet ikke ellers hvordan jeg skal holde UC unna. Blør en del fra tarmen men så lenge diareen holder seg unna så fungerer jeg greit. Snakket med en lege om det med sigaretter og UC. Han mente man måtte opp i en 10 - 15 pr. dag for at det skulle ha noen hensikt på UC. Men min erfaring er at det går bra med et par om dagen når jeg ikke er gravid og det uten medisiner i tillegg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-136548340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*2 søte små* Skrevet 13. april 2008 #12 Del Skrevet 13. april 2008 Hei! Tenkte kunne bidra med min historie her ogås, for jeg fikk UC i 2002 og var frisk etter første "runde" frem til 6 mnd ut i min første gravidtet. Ble da kjempe syk, og det var like før jeg måtte begynne på cellegift. Tok 3.6 GRAM Asacol dgl + klyster + stoore doser Prednisolon pga fare for fosterskade ble jeg satt igag 36 + 5 uker gravid. Jeg var også kjempe syk etter fødselen og jeg ble sykmeldt og min sambo fikk overta min permisjon, slik at vi gikk hjemme begge to. Dette var helt klart en av grunnene til at jeg ble frisk uten cellegift eller stomi operasjon. Ble frisk da tulla var nærmere 3 mnd. Har vært frisk siden, men nå er jeg gravid igjen og jeg er kjempe spent på hvordan tarmen vil oppføre seg denne gangen. Tenker på forrige runde med skrekk og gru, og hadde det helt fryktelig. Var så sliten at jeg ikke orket å ta meg av den lille babyen min og jeg vil ikke miste den gode følelsen av å ha en nyfødt i armene og føle den gleden av å bli mor igjen. Tar pr idag ingen tbl, så jeg skal starte opp med Asacol 400 * 2 for å forebygge, så jeg håper det kan hjelpe og holde alt i sjakk, Godt å vite at vi er flere som opplever denne lunefulle sykdommen, Jeg fikk også sykdommen da jeg slutta å røyke når jeg tenker etter...men jeg har ikke lyst til å begynne igjen for jeg har vært røykfri i 6 år. Hva er verst liksom??!!?? Noen som er gravide samtidig med meg nå? Jeg er 11 uker på vei? Hadde vært fint å ha noen med samme sykdom å chatte med her inne... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-137446864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimmelimm Skrevet 5. mai 2008 #13 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg har hatt UC i 11 år, er på vei med nr to nå og bruker ingen medisiner. Jeg trappet ned da jeg ble gravid, og da ingenting skjedde så sluttet jeg helt med asacolen. Det er jo litt med hjertet i halsen at jeg gjorde det, men satset på at det gikk..og går bra. Jeg har bare ni uker igjen til termin Jeg fikk denne sykdommen en stund før jeg ble gravid med førstemann og hadde ikke begynt med medisiner enda og opplevde da å bli helt bra under svangerskapet, derfor tok jeg sjansen denne gangen. Men jeg er jo bekymret for hva som skjer etter fødseen, jeg ble fort dårlig forrige gang, og regner med at jeg blir det denne gangen også, og at jeg må på cellegift. Regner ikke med at jeg kan amme noe særlig lenge før jeg må på medisiner, men det er vel ikke verdens undergang? Er det vel? Jeg ble glad da jeg leste denne lenka her, kjenner ingen andre med UC og har aldri vekslet noe erfaringer mht graviditet heller. Vi kan vel stikke innom her en gang i blandt og oppdatere hverandre, og tipse litt? Vi snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-137654528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baima Skrevet 6. juni 2008 #14 Del Skrevet 6. juni 2008 HEi Jeg er gravid i sjette uke, var kjapt til legen for å få ein oppdatering på medisiner siden jeg er gravid. tar ikke noe nå,men greitt å vite hva jeg gjør dersom jeg blir dårlig. Hadde ein veldig dårlig periode sist høst hvor det endte på sykehuset mer el mindre dehydrert. Har egentlig fått gode prognoser på det med UC og graviditet. Men serjo det at mange sier di blir dårlig etterpå, og det er jo skummelt å tenke på syns eg, særlig siden min mann har reisejobb. men alt går seg vel til tenker eg. Håper bare at eg ikkje blir dårleg no og at eg kan vere i jobb, for var mye sykemeldt i fjor. mitt største problem no er vel at eg har eit kjempelavt jernlager og kan ikke ta sprøyter pga svangerskapet, så er sykemeldt femti prosent pga det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-137938054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttenogspira Skrevet 17. juni 2008 #15 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei dere! Jeg har skrevet før under *Elina...*, men måtte bytte nick for å logge meg inn av en eller annen grunn. Jeg er nå 20 + 4 uker på vei og UC plagene har begynt å melde seg igjen. Ikke så voldsomt som jeg hadde det sist svangerskap, men da var jeg 30 uker på vei før jeg fikk noen plager. Har økt dosen med Asacol og håper at det kan holde sykdommen i sjakk svangerskapet ut. Legen ville sykmelde meg fullt, slik at jeg kunne bruke all energi på å bli bedre, men jeg har lyst til å prøve og jobbe litt til. Ble 50 % sykmeldt, og føler at det fungerer godt foreløpig. Jeg har veldig lavt BT itillegg, og var mye svimmel tidlig i svangerskapet, men det er nå blitt bedre. Jeg har også veldig lite jern: 15. Så jeg skal muligens få jern intravenøst. Det hadde kanskje vært noe for deg også Baima? Hvordan har dere andre det nå? Fint om vi kan følge hverandre - godt å prate med noen i samme situasjon. Andre forstår ikke dette på samme måte. Hvor i landet bor dere? Jeg bor på Hadeland, Brandbu. *Håper alle føler seg bra* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138025955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baima Skrevet 10. juli 2008 #16 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei igjen...skal huske på det med intravenøst. no har faktisk jernlagert mitt gått fra 6 til 10 pga dei to sprøytene eg tok før eg visste noko. har ikkje merka nokon UC plager enda, men er bare 12 veker da. Men har hørt at mange seier at dei som har kraftige symptom ellers i perioder ofte er bedre når dei er gravide, og eg hadde seinest ein veldig kraftig periode sist høst. Kva slags symptom er du mest plaga med?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138202267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttenogspira Skrevet 13. juli 2008 #17 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå har faktisk sykdommen heldigvis stabilisert seg litt, men det går litt opp og ned etter hva jeg driver med. Løs i magen og med litt blod når jeg er mest plaget, andre dager kan jeg være helt bra. Tar ekstra dose med Asacol tbl nå, så jeg hååååper bare jeg kan holde sykdommen i sjakk. Ble skikkelig dårlig fra ca uke 30 - 31 sist og måtte begynne med Kortison og snuppa måtte ut i uke 36.6. Har tenkt litt på keisersnitt denne gangen, for jeg ble dårligere etter fødselen og hadde mildt sagt en veldig lite hyggelig første periode med jenta mi. Ønsker ikke å oppleve dette denne gangen. Men legene sier at keisersnitt ikke er å anbefale tilfelle det blir snakk om tarm operasjon senere i livet. Har du hørt noe om dette?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138225676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baima Skrevet 15. juli 2008 #18 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Har ikke diskutert keisersnitt men tror alle operasjoner i magen er ugunsti dersom det kan bli aktuelt med tarmoperasjon. Ser du har de samme symptomene som jeg pleier å ha nå jeg er dårlig, jeg må ihvertfall virkelig springe på do for å rekke fram. Er bare kortison som har noe særli effekt.disse andre vedlikeholdsmed som de putter i meg er gode ei lita stundog så er de med på å holde meg dårlig. har hørt at det er fleire som blir dårlig etter fødsel, men virker som det er lite å gjera med det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138235848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttenogspira Skrevet 16. juli 2008 #19 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja jeg regna med det. Fødsel er jo anstrengende uansett. Med KS så er man jo plaget lenge etter at ungen er ute. Det er jo godt å slippe ved vanlig fødsel så er jo "alt" bra med en gang etterpå. Har du spurt legen din om iv jern forresten? Jeg har fått 2 runder med noe som heter Venofer mener jeg, og jeg er i mye bedre fysisk form. Kjenner stor forskjell. Verdt et forsøk. Vet ikke hvilket sykehus du bruker, men jeg har vært på Ringerike sykehus i Hønefoss og fått mine infusjoner. Kjempe greit. Ferdig på en time. Ingen bivirkninger. Fortsatt god sommer, og kos deg med den lille i magen. Begynner å komme deg over den verste første perioden nå.: ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138244109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baima Skrevet 18. juli 2008 #20 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei har ikke snakka noe med legen, jernlagert mitt er gått litt opp så ser det ann etter korleis eg føler meg. Bur på vestlandet eg. har vært heldig og har egentlig ikkje hatt det så ille nå gjennom første trimester,litt meir trøtt enn vanleg, men kommet seg veldig, men takk for omtanken.. Riktig god fortsatt sommer til deg og.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138263901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttenogspira Skrevet 1. september 2008 #21 Del Skrevet 1. september 2008 Hei! Hvordan går det med dere gravide eller nybakte mammaer med UC el.?? Jeg har nå kommet inn i min 32. uke, og holder koken enda. Merker at tarmen gradvis blir dårligere, men fortsatt ingen Kortison. Holder meg unna det så leeenge som mulig. Snakket med legen idag ang keisersnitt sammenlignet med vaginal fødsel... Noen med keisersnitt erfaring?? Ble såå dårlig etter fødselen sist at jeg gjør hva som helst for å slippe å komme tilbake dit igjen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138589509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baima Skrevet 4. september 2008 #22 Del Skrevet 4. september 2008 Hei igjen.. Her står det fremdeles bra til. Har ikkje merka noen plager i forhold til tarmene, og er heilt medisinfri. Men er jo berre i veke 20 så enda lang tid å bli sjuk på. Er og veldig spent på hvordaan jeg blir etter fødsel, er jo litt greitt å vere i god form da og.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6133174-gravid-og-ulcer%C3%B8s-colitt/#findComment-138615392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå