Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid,uke 6 ca. Når bør jeg ta kontakt me lege/jordmor? Noe mere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg ringte legen med en gang... Bare sånn at jeg fikk det bekreftet der også... Og da får du vel en ny time av legen sånn at dere kan skrive litt papirer og slikt... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 jeg ringte med en gang testen var positiv til legen min;) fikk komme til 1. time i uke 8. Har forstått at det vanligste er mellom uke 10 og 12. Ring til legen din når du føler for det, så kan du jo høre når de mener du bør gå til 1. kontroll:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 er og i 6 uke nå med nmr 3.sist gang sa legen til meg at det ikke var nødvendig med kontroll før i uke 12 en gang.viss alt er greit og du føler deg frisk.Eg ringte tidlig sist gang,men kommer til og drøye denne gang.har tatt to tester selv for og være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå