snopy Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 æsj, viste at jeg ikke var gravid pga to neg tester, men skikkelig surt at ho kommer 5 dager for sent... men blir vel kanskje påvirka av all den gravid tenkinga mi.....+stress man gud jeg har hatt mange gravid tegn altså Så da melder jeg meg inn i 39 uke..... lenge til det altså... jaja, er jo gøy å prøve også da, iallefall når man bare har kommet til 2pp... ha en fin kveld...
Andrebolleiovnen Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Huff da. Ja du får ha lykke til!! Jeg venter i spenning nå jeg. Har prøvd å glemme hele styret og var på hotell i helgen og nå kan det virke som at jeg har festeblødninger... Dyrisk spent nå!! Jeg hadde en sa i juni og er desperat etter å få det til:o)
Lone35 =0) Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Kjære Snopy Joda jeg vet akkurat hvordan du har det. Hadde selv ikm 25.8 og TR kom i går, fire dager for sent. Jeg hadde også tatt to neg tester. Så det var ikke overraskende. Men så helv.... irriterende. har meldt meg inn i uke 39 på 27.september jeg nå. Husk å notere navnet ditt under uke 39, om du ikke har gjort det. Jeg er også i 2PP som deg... :-)
~Maja Mor~ Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Huff! Det var da fælt så mange denne tanta skulle komme til denne uka!! Men vi blir en flott gjeng som skal avgårde på 1 tri i uke 39!!
Lone35 =0) Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Enig Maja Mor. Den gjengen med buledamer på første-tri neste måned! Dette blir en måned med masse kos skjønner jeg. he he
Nela Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Skikkelig surt å få tr på overtid. Hvis ho absolutt MÅ komme, så må ho heller komme før ikm synes jeg! Trøsteklem til alle som har fått tr, og lykke til med den nye pp'en! )
~Maja Mor~ Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Gleder meg til å teste allerede jeg, Lone!! Blir mange JIPPI!!! Innlegg da ja!
snopy Skrevet 30. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2006 natta alle jenter og takk for svar:o so får vi håpe at tanta reiser på en ordentlig ferie i uke 39.... Kanskje til Kina? thi også kan ho finne seg en mann der og gifte seg og Prøve å bli gravid:) og ...... nei god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå