Andrebolleiovnen Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde forrige mens 13 august. Ferdig 16 august.Siste mnd har jeg hadt 26 dagers syklus. Ifølge kalender http://dev.cogenttechnology.com skulle jeg ha eggløsning fredag, lørdag, søndag helgen som var. I går fikk jeg litt utflod, og antydning til blod på papiret. I dag er det enda mer utflod, ligner nesten på sopp.... Kan det være festeblødning, og at jeg virkelig ble gravid etter en helg med spa, luxus og masse sex.... Sorry detaljene men er så nysgjerrig og da vet du og da må jeg jo beskrive litt.... huff...blir tullette av dette
Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Jepp, det kan det ha vært! :-) Lykke til! Hadde selv festeblødning slik du beskriver da førstemann var på plass...
Andrebolleiovnen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 åååå nå er jeg driiit spent altså!! Jeg har vært mye plaget av sopp da jeg var yngre, men det virker liksom ikke som det er det heller. Men skjer festingen så tidlig da. Om det ble klaff på fredag mener jeg ... Det er jo bare 4 dager etter i såfall...
Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Er jo umulig å si noe sikkert, men i følge Jordmor Siri så kan egget feste seg alt 2 dager etter el, men det vist sjeldent da. Blir veldig spennende å se. Kan jo også være at det er nå du har el da, så jeg ville tatt en runde i sengen uansett i kveld!
Andrebolleiovnen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 oi...el nå... hm... Blir det så sinnsykt med "gugge" der da... har jeg aldri vært borti før... Men tar rådet og hopper strax til køys med gubben:o)
Andrebolleiovnen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2006 Er det normalt og få halsbrann, springe på do i eningen og ha rivning i magen... Jeg har hadt det slik siste uken nå. Men mensen sist hadde veldig gravid symptomer også, slik har det vært etter sa i juni... Er dette normalt mon tro.. Huff begynner å spørre like teite spørsmål som de som var i starlet for mange år siden...hehe Kjære Nina.... lol )
snopy Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 las på pernille igår at noen kan få litt blod i utfloden etter el, og det kan tyde på at man har vært ekstra fruktbar.... så lykke til.. håper hotell kosen har gjort susen... jeg vil og på HOTELL, skal det om 3 uker men da er min el forbi, så ingen "hotellbarn" på oss:o
Alvilde<3 Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Hm.. det var ingen dum idè. Det skal jeg jammen gjøre. Booke en helg på hotell akkurat når jeg har el. Får bare satse på at det er el ei helg da.. Håper det er feste blødning!!! : ) Jeg hadde også el i helgen. Bør kansje begynne å se etter jeg også da ; ) Lykke til!
Andrebolleiovnen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2006 Ja jeg håper håper jeg her nå) Var utrolig digg med hotell ja. Spabasseng med masse bobblete masasje ting:o) Utrolig flott at det klaffet med el helg også! Lykke til folkens! Nå er det leggetid her:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå