Leetha Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Finner ikke EL altså. Syklusen er ikke helt regelmessig heller. Ene måneden kommer den 14. neste mnd 17, så 14, så 15, så 12...så 16..har jo ikke en fast måned på 30 dager jeg. denne måneden fikk jeg mensen 14 aug. vi hadde sex om søndagen altså 14 dager etter...kan vi ha missa EL da? (noen måneder har jeg farga utflod ganske lenge etter mensen, derfor venta litt med sex, sambo takler ikke det helt..hehe) El testa i 3 dager nå, og ingen el...sukk.
BettaBett Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Kan du ha tidelig eggløsning da? begyn å teste litt før neste gang! Da jeg ble gravid sist fikk jeg beskjed av legen og teste fra en viss dag. Men fikk aldri påvist eggløsning. husker jeg kjente stikkinger tidelig (ca dag 8-9) og er i dag overbevist om at lillegutt ble unnfanget den dagen. siden jeg aldri fikk noen pos EL test etter det..
Leetha Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 men hvis jeg har tidlig EL....hvorfor kommer ikke mensen før leeenge etterpå da? hvis jeg har EL på dag 10 feks så kommer jo ikke mensen før minst dag 30-34. går det an da???
Leetha Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Dva at jeg har EL når jeg har mens her i huset vertfall. hmmm, en vanskelig nøtt denne EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå