Gå til innhold

September: hvilket nam skal de små få smake på dagen sin?

Anbefalte innlegg

jeg sitter å lurer på hvilket nam jeg skal pynte den lille kaka hans med...må være noe nam så har tenkt på seigemenn ol...men er litt usikker...

så hva skal dere pynte kaken til deres små ettåringer med?

her blir det feiring på søndag....men mange i familien er bortreist da så blir ikke kjempe feiring...men men ekke så nøye, må liksom feire dagen jeg=D

Fortsetter under...

Skal ha sjokolade bokstaver og krem på bløtekaken, så det skal han få smake på... her og er det feiring den 3.sep på bursdagen hans, men vil ikke gi han alt for mye så han blir hyper. he he

tihi twig jeg skal ha en mini bamsekake til ham..denkte å lage sjokolade sukkerbunn også fylle kremen med frukt og litt sjoko......men på toppen er jeg litt usikker...har kjøpt seigemenn nå..så blir vel det;o)

hmm nonstop klarer dem å spise det?litt redd han setter sånt i halsen.

Annonse

Eg har aldri vore noko "kakemenneske", men sjokoladekake høyrer vel til bursdag. Blir vel glasur og lys, viktigare å "stæsje opp" kaka til neste år. Eg tar det ikkje så voldsomt no når han er for liten til å sjå forskjell på bamsekake og "takraskake" ;-)

Men sidan han no som han fyller 1 år kan ete ting med melk og egg i (som om akkurat den datoen er magisk...) tenkte eg at eg skulle lage vaflar i alle fall. Trur nok han vil like det, og så er det lettare for han å ete enn kake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...