Gå til innhold

Å, så typisk, ingen el denne pp...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sykemeldt p.g.a. noe legene tror er prolaps eller isjas. Skal til rtg. neste uke. Og endelig kan jeg tempe hver morgen(jobber ellers nattevakter så det er umulig), og endelig har vi "fri" sammen om kveldene slik at vi har masse tid til sex, og ikke minst ligge litt mer enn 3 minutter etterpå. Og hva skjer, jo da får jeg selvfølgelig ikke el denne måneden!!! Grrr. Mannen min er sliten og frustrert, men fremdeles toppmotivert. Fikk tatt bl.prøver på dag 3 i syklus, og skulle ta nye prøver en uke etter el, men det blir det vel ingenting av nå.

Fikk papirer fra sykhuset i dag, "dr.vikarlege" som det sto i papirene, hadde sendt henvisning dit i steden for på privat gyn. I alle fall fikk jeg masse info om barnløshet, virket ikke helt som de hadde lest henvisningen, jeg har tross alt 5 barn og er absolutt ikke barnløs, men vil ha en til som lar vente på seg.

Fortsetter under...

Høres ikke bra ut med den ryggen din nicco. Håper du snart blir bedre. Det kan jo være at du har hatt el men at testene ikke har slått ut. Det høres ut som dere har stått på nok til at du kan har truffet likevell.

Mannen min er frustrert han også over at vi ikke får det til. Vi blir liksom bare eldre og eldre for hver mnd vi ikke får det til. Da vi bestemte oss for å få et barn til sa vi liksom at vi ikke skulle holde på så mange mnd om vi ikke fikk det til. Men det var bare fordi vi "visste" at vi fikk det til enkelt. Nå tar vi en mnd igangen og ser om det går. Jeg kjenner at jeg blir motløs og ganske nedfor. Men så kommer det slike lyspunkt slik som med vilsågjerne. Da blir jeg så glad og tenker at vi må vell kunne klare det vi også....

Håper du slipper og vente så lenge på time hos gyn. da. Utredning for barnløshet er vell ikke akkurat noe for deg. Synes jeg ser deg komme trekkende på hele barneflokken inn på venterommet på klinikken for barnløshet :-)

*smiler bredt* til Martines bilde av nicco og familien på vei til utredning...

Håper du blir bedre i ryggen nicco,og trist at el ikke kommer.Men er det slik at du har hatt regelmessig el?Eller kan den hos deg som hos meg variere med flere dager?I så fall kan den kanskje komme snart likevel,bare litt forsinka?

Håper det går veien for deg snart nicco,krysser alt jeg har for det..

Kan faktisk tillate meg å krysse bena også nå,for første gang på 2 ventende år..

Håper du kommer deg til gyn,og kanskje du da får pergo for å sette fart på eggleveringen!Masse lykke til til deg!

Klem fra vilsågjerne.

Uff nicco, så kjiiiipt!

Det skal ikke være enkelt for noen av oss gamlingene ser det ut til. Jeg fikk tante på dag 19, tenk det! Og når/hvis jeg får el er mannen borte, han drar imorgen og kommer tilbake mandag. Typisk!

Så nå driter jeg i denne pp rett og slett. Har ikke lyst på sex engang for jeg er så SUR! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Og for at forrvirringen skal bli total, så fikk jeg en tempdipp på onsdag og kraftig stigning på torsdag og har styeget gradvis siden da. Ser ut som en kopi i brosjyren om barnløshet som jeg fikk fra sykhuset. Så nå lurer jeg på om jeg har hatt el likevel? Hadde jo en nesten positiv test tirsdag.

Men noe som er verre, jeg skal på røntgen på torsdag, dag 24 og eventuelt 8 dager etter el. Hva med det? Legen sa at det ikke gjorde noe, men i brevet fra sykhuset står det at jeg må avbestille hvis jeg har mistanke om at jeg er gravid. Og jeg som har hatt mistanke om det i mange måneder, til og med under mensen???Men for å være ærlig, så er vel sjansene for at jeg r gravid minimale, og om jeg skulle være det er vel sjansene for at det går galt likevel så store at.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...