Gå til innhold

Mulig MA- redd og bekymret...noen som har lyst til å dele erfaringer?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

BellaR78

Jeg kan bare gi deg min dypeste medfølelse på dette og jeg vil ønske deg rigtig mange ganger lykke til med den lille spiren.

Jeg forstår at det er veldig stor forskjell i praksis på dem forskjellige sykehusene. Jeg har vert heldig og fått en utmerket oppfølging og god behandling når det gjelder Ma/Sa. Og jeg synes virkelig synd for dem som nermest har blitt overkjørt og latt til seg selv.

Fortsetter under...

Hei!

Ser det er mange meninger rundt dette med medisinsk abort. Jeg var på ul for en uke siden, ca 10-12 uker på vei, og gynekologen kunne desverre konstatere at jeg hadde hatt en MA som mest sannsynlig hadde skjedd noen uker i forveien. Fikk valget mellom med. abort og utskraping, valgte da med.abort da legen vagt anbefalte dette. Jeg fikk kun to stikkpiller og smerte- og kvalmestillende, beskjed om å ligge i en time(på dagpost). Måtte være på sykehuset til det var gått noen timer og jeg var begynnt å blø, etter dette fikk jeg dra hjem etter eget ønske. Var på kontroll igår og fikk beskjed om at det var "litt" rester igjen, ca 12mm av slimhinna tror jeg de sa det var. Dette kom til å komme ut av seg selv. Det virker som om det verserer forskjellige prosedyrer rundt dette med med.abort, stemmer dette? Eller er det forskjellig alt etter som hvor langt man er kommet/hvor mye som skal ut? Medisinsk abort er jo ikke noe vitenskapelig dokumentert anerkjent metode, men får vi virkelig så forskjellig behandling fra sykehus til sykehus?

Bare lurer....

Er forresten relativt fornøyd med behandlingen jeg fikk(bortsett fra at jeg ikke fikk info om å avstå fra sex, bading og tampong), så om jeg kommer i syklus igjen snart er jeg fornøyd med mitt valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...