Gå til innhold

uff,har malt med oljebasert maling:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg dårlig samvittighet,malt ganske mye også,brukte delvis maske,men ikke en dyr proff en... ble så ivrig,nå treger jeg...

kan jeg skadet barnet,tenker på hjerneskade,leste dette på en side her inne en dag...skkal på ultralyd uke32,tror du de kan se om jeg har skadet barnet da??

uff,blir så nervøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har helt sikkert gått bra! Bedre enn vannbasert uansett. Slapp av!

Skrevet

Jeg har også gjort det.. Holdt vel på et par timer kanskje tre el fire dager for å få ferdig barnerom til eldstedatter. Orker ikke tenke så mye på det. Hadde nemlig da nettopp lest i en reportasje i VG av en professor i ernæring og noe greier at litt maling var greit. "småoppussing".. For gravide altså.. Ikke tenk mere på det.

Skrevet

øh..tror du har misforstått..det er den oljebaserte som er "verst".. Men jeg har også malt litt, og legen sa at det er helt greit, bare man ikke henger over malingsbøtta konstant.. Og dessuten tror jeg det er mye hysteri ute blandt gravide..hva gjorde de i gamle dager? e hadde ikke samme tilgang på alskens info, og levde som vanlig selv om de var gravide.. "Alt med måte" er kanskje det beste å leve etter..gravid eller ikke..

Skrevet

Så lenge du har brukt maske mesteparten av tiden, ikke sover i rommet på et par uker, og babyens hjerne nå er såpass ferdig utviklet- så går det nok bra :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...