milly vanilla Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 ka syns dåkker om elida?d heite vårres lille prinsessa=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Nydelig navn =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 Elida er nydelig. Som "Fruen fra havet" av Ibsen, satt å tygde på det navnet selv her om dagen, og har tenkt å foreslå det for sambo hvis vi får ei jente en gang... Utrolig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Elida er flott selv om mitt hjerte banker litt ekstra for "bare" Lida :-) Hadde nok blitt en liten Lida her om jeg hadde fått min mann til å gå med på det - men det gjør jeg da ikke :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg kjente en gang ei gammel dame som vi kalte Lida. Hun het egentlig Elida :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 2. september 2006 #7 Del Skrevet 2. september 2006 Kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå