Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Den siste uka virker det som om at jeg har fått en god del mer blodsirkulasjon der nede. Føler meg ganske så "tjukk" rundt åpningen... Tenkte kanskje jeg har dratt på meg en soppinfeksjon...men ingen andre tegn på det... Dette er kanskje vanlig når hodet til babyen skrur seg nedover i bekkenet??? Alt er så annerledes enn sist... Da lå poden i seteleie og hadde ingen av disse plagene jeg har nå... for å snakke om gangbesvær når jeg har sittet lenge i sofan og skal opp å gå ?? Noen som føler det samme??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Jeg er hoven... Tok en kikk her om dagen og fikk sjokk over hvor mye jeg har hovnet opp... Er også litt stiv i hoftene når jeg har ligget/sittet lenge stille, men det løsner fort syns jeg.. Har 1,5 uker igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Ikke ennå ( uke 31) men sist gang var det sikkelig ille, så man kjente det ordentlig når man gikk...
Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hvordan kan dere se om dere er hoven?? Ser ikke knærne mine engang! Har ikke sett "Sofie" siden mai, så hun kan være hva som helst her i gården.. Hihihi.. Bruker dere speil? Kan neppe være enkelt.
Murmeline Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hehe, noen som IKKE har det sånn? Er visst utrolig mye mer blod i omløp der nede i slutten av svangerskapet, blir nesten ereksjon for jenter.. Haha..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Ja jøss, er så hoven at det føles som jeg er en eneste stor kjøttkake der nede! Er bare i uke 29, så jeg lurer virkelig på hvordan dette skal bli. Er hoven, og blå/lilla i fargen. Tyder på mye blodgjennomstrømnng. Syns det er veldig ubehagelig, kan jo nesten ikke samle bena. Æsj, er det ingenting å gjøre med dette???
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Ser ikke stort nei, men kjenner det;)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Hoven ja, enda jeg bare er i uke 31.. Om jeg sitter på huk virker det som om "innmaten" tyter ut... Gleder meg til babyen kommer ut jeg, hihi...
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2006 Godt dette er et kjent fenomen !! Takker for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå