Dodlimammatil2 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jeg trenger noen nye tips har prøvd alt nå føler jeg, hostesaft, ligge i ro etter sex, spise vitaminer, ikke tenke så mye, eggløsningstester, sex annenhver dag osv!!!!! Er ikke gravid nå heller, akkruat ferdig med mensen hehe, er bare inne i en litt lei periode... når e.l nermer seg blir jeg helt gira, har sex som bare det, og så den laaaange ventetida ;-) esj, kanskje jeg bare skulle ønske meg tålmodighet til jul hos nissen????? hehe, ny mnd nye muligheter
Snuffen Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 h he he.. vi får slå oss sammen.(er bare på 2 pp)... for du kan ikke få tålmodihet hos meg.. det eier jeg nemlig ikke.... Får sende et ønske til Julenissen ja, men håper vi slipper å vente helt til da,..... STÅ PÅ.... når er neste IKM?
Dodlimammatil2 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 neste ikm er fredag 22.september, så det er leeeeeenge til! nå venter jeg på eggløsning, så får vi se jeg sier til meg selv at denne gangen skal jeg ikke gire meg opp... men jeg gjør det hver gang!!! og så er det snart 1 år siden vi sluttet med prevensjon, så jeg kjenner jeg begynner bli nervøs....
Snuffen Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Min er rundt on/tor samme uke..... vel jeg føler at U 38 er uka.... Ble spådd(he he he) at det var kraftigst på fødsel på høsten og ikke graviditet, men jeg er overbevist om at hun tar feil....Har booket på neste fly i u 38 og mener jeg reserverte plass til deg også... Gira jeg og.... kanskje vi får roe litt ned på det.... )
Dodlimammatil2 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Hihi, vi kan jo prøve roe ned hvertfall... det blir jo litt bedre etterhvert som jeg blir skuffet så får jeg litt mindre forhåpninger... men men... vi satser på at tanta trenger en lang ferie nå, etter å ha vært på besøk hver mnd i 13 år! kan jo ikke skade å booke henne på en sydentur ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå