Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 kjøpt bilsete å evt hvilken sort ? kjøpte et sete de hadde på en brio lekebutikk uten mye krimskrams,ikke sikkert de er så bra ?fra 0-13 kg. så helt normalt ut men man får jo også kjøpt de som er mye større på feks bilforetninger...huff blir så usikker ,vil jo at stolen skal være sikker.noen som vet?
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Gå inn på forbrukerrapporten.no eller tryggtrafikk.no. Det er ikke lenge siden markedets stoler ble testet...fikk mye ut av disse artiklene...
lillebollemor74 Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg har kjøpt et Britax babybilsete i Sverige. Festes med sikkerhetsbeltet. De hadde også sånne bilseter med en fast "base" i bilen, hvor du bare kunne klikke av bilsetet når du skulle ha det med deg, også satt "basen" igjen. Angra litt på at jeg ikke kjøpte det, ville ha sluppet å feste setet i selen hver gang. Men syns nå det jeg kjøpte var så fint. Helt enkelt var det også. Har også hørt at det går an å leie bilseter, du betaler et depositum som du får igjen når du leverer det tilbake. Holdt på å gjøre det da jeg må kjøpe nytt sete om ca. ni måneder likevel. Men tror ikke det skal være så vanskelig å få solgt det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå