**Håper** Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Det må være mensen jeg har nå. Men har bare fått litt brunt på papiret. Har så magesmerter at jeg klarer ikke å gå nesten. Men hvorfor blør jeg ikke mer nå da tru??? Noen som har gode råd mot sterke mensen smerter???
Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Nei og nei så kjipt! Ja, du må prøve ut Naproxen dersom du har mye menssmerter, de er virkelig fantastiske, spesielt laget for akkurat dette, du får dem på apoteket. Godt mulig du spotter litt, mange som gjør det før mensen kommer skikkelig igang. Sender over en trøsteklem jeg!
titti80 Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Er nok mensen som er på vei, desverre.. Jeg sliter med mye smerter, og da tar jeg meg en tbl naproxen 250mg. Ellers kan en vel ta en ibux, men det skal en jo helst ikke ta da.. Ihvertfall ikke etter mensen...
**Håper** Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk. Jeg tok en ibux tablett nå. For dette er grusomt vondt. Men godt å vite at jeg kommer i gang med mensen nå etter p-pille slutt og utsettelse av mensen. Så kan dette bli vår første prøveperiode. Så det er vanlig med spotting før det begynner å blø ordentlig? Men regnes dette som første dag mens for det?
heikawil Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hmmm... Jeg brukte alltid Naproxen før, og syns den funker kjempebra!! Men så ble jeg fortalt at både Ibux og Naproxen kan hemme EL?!? Så nå bruker jeg bare Paraset, selv om d ikke funker like bra... Noen andre som har hørt dette?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jepp, stemmer nok det. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LTS.Vis_Seksjon?vp_SEKS_ID=601706
**Håper** Skrevet 31. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2006 Har ikke hørt om at Ibux hindrer EL. Bare hørt at ibux ikke skal taes de 3 siste svangerskaps mnd.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 En artikkel til om NSAID-preparater: http://www.forskning.no/Artikler/2003/august/1060931269.35
**Håper** Skrevet 31. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2006 Huff og huff. Men paracet på meg funker ikke. Er bare ibux som hjelper for meg. :=(
heikawil Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Usj... Håpa på at d bare var tull d jeg hadde hørt, men d ser nok ut til at d stemmer ja... Kjipt for de som ikke veit d da, som prøver og prøver men kanskje mister EL pga Ibux (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå