Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 noen her som vet om avbestillingsbeskyttelse/reiseforsikring dekker når man må avbestille en reise pga graviditet? ikke pga graviditeten generelt, men fordi man blir rådet til å holde seg i ro? Spiller det noen rolle da om reisen var bestilt før man ble gravid? Og hva om det bare er en flyreise (altså ikke en pakkereise). samme regler?
Stine* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 hmmm... jeg skal reise til Thailand om 2 uker, legen sa at dette var helt i orden... ?! Men uansett, så vil jeg tro at reiseforsikringen dekker det. Men for å være sikker tror jeg det er best å ringe til selskapet og forklare din situasjon.
snartmammapåny Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Har du blitt rådet av legen til å holde deg i ro så kan du iallefall få han til å skrive en erklæring på det. Da vil jeg tro at det er det samme som om du skulle vært hindret fra å reise av sykdom. Og forsikringen ville jo ha dekket det da...
Nr3 fikk en gutt Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Skulle til Aiya Napa, men ikke rette plassen å dra når man kom i lykkelige omstendigheter;-) Legen min skrev en legeerklæring og fikk med at jeg måtte holde meg i ro,selskapet betalte meg pengene tilbake. Sjekk om ikke dette er det samme med flyselskap.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå