smillamilla Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 hei alle sammen! dette er min første dag på 2 trimester.. er 12+0 idag, med termin 15 mars. har ikke vært så mye inne på 1 tri, pga at jeg ble så stressa! så mye greier og ting som kunne gå galt! håper ting roer seg litt her.. noen andre som føder for første gang i mars?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hei og riktig velkommen hit til 2 trimester.. Håper du finner dette trimesteret litt mere rolig og bedagelig her på BIM.. =0) Selv er jeg annengangsfødende, men har termin i mars.. 6mars nærmere bestemt... Lykke til videre.. Klem 13+2
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hei og velkommen,er 18+4,22 år og førstegangs.Ting pleier og gå bedre når man kommer over de 12 første ukene...lykke til!
Storebror til to :) Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei og velkommen inn hit. Satt også med den følelsen på 1. trim. Mye stress frem og tilbake, men mye bedre her inn ) Jeg har termin den 12. februar )
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hei og velkommen :-) Fikk samme inntrykket (er 14+2 i dag), ble stressa av alt som kunne gå galt på 1. tri. Alt føles mer rolig nå :-)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg har termin 16. mars og er her inne på 2 trimester (med rette) for første gang i dag. Om en times tid reiser jeg på ultralyd, er veldig spendt på hvordan det blir. Håper at alt ser greit ut. Etter ultralyd skal jeg eventuelt begynne å glede meg for fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå