Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Hva synes dere? Det blir vel bare brukt Ailin til daglig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Ailing var jo veldig fint, men likte ikke Bonette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 ...hver sin smak..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 Hehe, jeg ler meg ihjel! Hvor tar dere det fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 FUCK YOU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 ? Var det innlegger som FUCKER her? hm... HVIS det var fra innlegger: Man må vel tåle andres meninger? Ingen andre som FUCKER opp noen her om de ikke har samme smak?! VI tåler da at andre syns div navn er fint, selv om ikke VI syns det, så hvis man ikke tåler høre andres mening, så ikke spør!!!!! Hilsen ei som iallefall ikke syns FUCK YOU passer inn her hvor man spør etter andres meninger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 Synes ikke dette var et fint navn, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Ailin er ett pent navn, men jøss så usaklig noen er... Lite voksent OG ANONYMT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 Det høres ut som "Ailin på nettet".. Ailin er et fint navn..Men Bonette gir meg assosiasjoner til "bein" på engelsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå