LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 .....det klør og klør og klør...vet da søren jeg men magen klør konstant våknet i natt av at jeg lå og klødde meg sår på magen... klør litt ellers på kroppen og men ikke mye det er slik kløe så det svir på en måte.... men kjøpte eurax på apoteket i dag håper den virker noen som har erfaring? er 34+6
<3 Jentemafian <3 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Jeg klør jeg også. Skal på legevakta nå for å ta noen prøver, de var redde for at det var begynnende svangerskaps forgiftning. Det er utrolig slitsomt, har hatt det nå i 3 uker og jeg klør hele kroppen jeg da. Er i uke 32 nå
milde Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hvis du klør slik bør du ta kontakt med lege/ jordmor i morgen. De er veldig obs på svangerskapskløe.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei Lillemy! Jeg klødde noe voldsomt på ryggen en periode, det har gitt seg nå. Men jeg kjøpte noe hvitvask spray på apoteket som jeg syntes hjalp. Fikk beskjed om at Eurax ikke skulle brukes under graviditet :-/ Les på pakka. Den sprayen jeg brukte heter A-Derma Cytelium. Håper du slutter å klø etter hvert. Lykke til :-)
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 oki skal ringe legen min i morra.... skal ikke eurax brukes? oi da he he hu på apoteket anbefalte meg den men da skal jeg skjekke litt men noen md svangerskaps kløe? har ikke noe prikker ingenting men klør bare
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg leste i Felleskatalogen nå. Der står det: Overgang i placenta: Sikkerhet ved bruk under graviditet er ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekkelig. Dyrestudier er heller ikke tilstrekkelige til å utrede ev. reproduksjonstoksiske effekter. Krotamiton skal bare brukes hvis fordelen oppveier en mulig risiko. Så egentlig veit jeg ikke hvorfor jeg ble fortalt at den ikke skulle brukes. Uerfaren apotektekniker tenker jeg! Står jo ikke noe om at det er påvist skader. Så siden hun anbefalte den ville jeg ikke tenkt noe mer over det, og brukt den jeg. Isj, må være slitsomt å klø sånn på maven!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 he he oki....ja da trenger jeg ikke å bruke den mer enn nødvendig før jeg har spurt legen min i morgen men nar det klør så er den god å ha ja plagsomt ja he he
mandy Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Jeg klør også. Bruker Aloe vera gele og synes jeg har god virkning av det. Prøv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå