Gå til innhold

idiot t-banefører!

Anbefalte innlegg

Skulle ta t-bane i dag.Da jeg var halveis i døra til t-banen (slet litt pga den høye kanten) lukket han den og begynte å kjøre! Dørene bare lukket seg sammen som om vogna ikke stod i veien, heldigvis så klarte jeg å dra vogna til meg. Han kjørte noen meter og jeg viste ham med kroppsspråket "hva gjør du din idiot", han så meg sikkert i speilet og stoppet så jeg kunne komme inn. Var skrekkslagen og sint samtidig, kunne klort ham til blods bare jeg fikk tak i ham der og da. Så for meg de verste bildene hvor t-banen bare kjørte videre meg vognen slepende og huff....får fortsatt tårer i øynene:-( Man må virkelig være forsiktig der ute, vi er jo så sårbare med de små. Skal ringe Sporveien i morgen (de hadde stengt i dag) og klage på ham.

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6131344-idiot-t-banef%C3%B8rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff stakkars deg, det der hørtes ikke bra ut! du må ringe og si i fra i morgen altså!!!! skjønner at du blir helt skjelven av en sånn opplevelse! hadde vel blitt med deg å fillerista han, hvis jeg hadde vært der, de burde følge bedre med i speilene sine, de skal vel bare dura avgårde å holde ruta si...Nei fy, man blir jo så redd!!!

så godt det gikk bra med dere da:)

Trodde ikke t-banen kunne kjøre når ikke dørene var lukket! Det er jo helt sinnsykt!

Har opplevd å bli klemt i dørene før men det er jo automatisk åpning av dørene hvis noe kommer i klem?

Synes det var rart, jeg tror deg selvfølgelig. Ring og klag, dette går ikke an!

Det er helt utrolig..jeg HATER t-banen ..dem er helt idioter hele sporveiene, skulle gått i protest tog mot dem... Både ring og skriv, til dem og til alle aviser osm vil ha noe dritt på sporveiene kan sikkert bli en fin liten artikkel i vg eller en anne avis....... dem trenger ALL kritikk dem kan få

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...