Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Forrige svangerskap var jeg helt fin hele veien,bank i bordet!! Fikk gutt! Nå er jeg 3 mnd på vei og er i perioder veldig uggen og må spise hele tiden også forferdelig trøtt,noe jeg ikke var sist!
Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Det sies at hvis du spyr mye i begynnelsen så er det jente. men jeg vet om mange tilfeller der det har vert omvendt. Tror egentlig ikke det har så mye å si, tror du kan få hva som helst jeg da
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Det kan være jente.. Men ingen svangerskap er jo like.. Så dessverre kan man ikke regne med det andre kjønnet selv om svangerskapet ikke er som med det forrige barnet man fikk.... Jeg var fin forrige gang , og fin denne gangen, men håper det er gutt nå selvom det var jente sist..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg merka forskjell på dette svangerskapet og de to andre som var gutter. Vet nå at det er ei lita jente inni magen!!Var mye dårligere med guttene, hadde stadig kick på forskjellige ting osv.....men det har jeg ikke nå, pluss at jeg ikke har lagt på meg så mye som sist.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg var i fin form hele veien med førstemann, en gutt. Denne gangen var jeg kvalm ca til uke 14, selv om jeg ikke kasta opp. Har småspist og drukket små slurker vann for å holde det vedlike. Så ut på UL som at det er ei lita jente der inne denne gangen. Er nok ikke noe fasit-svar uansett. Min mor hadde 2 like sv.skap og jeg har en bror. Har venninne med 2 like sv.skap og hun har en av hver...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 har to svangerskap bak meg hvor jeg har jobbet frem til fødselene, vært veldig aktiv, og ikke spydd en eneste gang noensinne.. Det ble to jenter. Var også trøtt begge gangene. Det er jeg nå også, og formen er like fin. Jeg blir bare mer uvel av søtsaker og usunn mat nå enn tidligere..
SpongeBob Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Dette svangerskapet har vært annerledes enn første, mer trøtt og mindre ditt-og-datt, så jeg hadde begynt å stille håpe på jente, men fikk vite på UL i går at det er gutt denne gangen også... Kanskje vi bare er mer slitne fordi vi allerede har småttinger å holde styr på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå