Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så snill å kort forklare hvorfor dere valgte det ene foran det andre. For meg er dette helt nytt og jeg har aldri sett hverken sjal eller slynge i bruk, men samtidig synes jeg det ser genialt ut!! Har vært inne å nettsidene til forskjellige forhandlere men synes det fortsatt er vanskelig.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er en av mange som er hekta på bæring. Jeg har både ringslynge(www.Bära Barn.se), "pouch"(www.lucky-baby.com) og sjal (www.mobywrap.com) + en babybjørn som jeg ikke har brukt. I begynnelsen brukte jeg mest ringslynga, den er grei å amme i også, kan amme uten at noen vet hva du holder på med, gående, stående eller sittende. Sjalet er nok det jeg liker aller best! Lillebror liker i grunn alle bæreremediene, men jeg synset han trives best i sjalet. Det er mange måter å bære i sjal på, med barnet fremovervendt, bakovervendt , liggende eller bak på ryggen( må ha hjelp av annen voksen da).

Se instruksjon http://www.mobywrap.com/instructions.php.

( Billig å kjøpe på nett der i og med at kronen er så sterk.)

Babyen ligger tett inntil kroppen min og føles ikke belastende fordi vekten blir så godt fordelt. Viktig at sjalet er langt nok til deg! Første gang jeg bar han i sjalet sov han i tre timer, hadde aldri sovet så lenge før, gikk i byen vi da =0), han var 8 uker gammel.

Slyngen er fin når det er veldig varmt for da ligger babyen ikke så tett inntil deg, liggende "horisontalt" i slyngen.

Lykke til uansett hva du velger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...