#butterfly# Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Ta noen laxoberal dråper i kveld.. ?? Er i uke 30.. har veldig hard mage.. .. og har før hatt god effekt av laxoberaldråper.. ? Noen som vet..
#butterfly# Skrevet 30. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2006 Kanskje ingen som vet noe om det?? jeg kan jo altids sjekke felleskatoalogen da
tiiny Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Trodde laxoberal var veldig heavy!!! Jeg ville prøvd med lactulose først iallefall. Ellers har fiberrik, biola og masse vann funka bra for meg, men det er jo så individuelt....
Tiddelidu Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Sikkerheten ved bruk under graviditet er ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekkelig. Bruk under graviditet bør unngås, står det. Da ville jeg kanskje prøvd noe annet..?
#butterfly# Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Oi, står det det.. da tar jeg ikke det.. får kjøpe meg litt ordenlig mat da;) og sette litt fart på systemet.. tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå