Gå til innhold

Anine, louise, jente82 og chill+!

Anbefalte innlegg

Greit med en felles tråd ja, så vet vi hvor vi har hverandre:) Jeg synes også at jeg har vært heldig.Nå har jeg jo ingenting å sammenlikne med, men jeg synes formen er bra. og at jeg klarer å jobbe såpass mye i barnehage som jeg gjør, må jo også tyde på det. Vært litt plaget at halsbrann i det siste, og kjenner det jo litt i ryggen, men absolutt til å leve med:)

Gleder meg til søndag!

24+2

Fortsetter under...

Huffda jente82term19des.. Håper det går bra med deg *klem*

Jeg skal gjøre mitt ytterste på å komme i morgen. Men det kan muligens kræsje litt.. Må levere bilen fra meg på formiddagen på Askøy, ganske tett opptil kl.14.. så jeg håper å klare å busse meg til byen derfra. Men hvis jeg ikke kommer vet dere altså det.. Og klarer jeg å komme så blir det nok litt forsinket...

Klem!! 14+5

Annonse

Går bedre no...

For min del hadde det vært greit å utsette...

Familien til min kjære vil på noe "strile" dager i byn eller hva det heter,og de vil ha meg med...

Så jeg tror jeg må bøye meg etter familiens ønske..

Men vil gjerne ta det igjen...

Heisann dere. Synd ikke alle fikk det til i dag da. Er dessverre ikike så ofte i Beren, så blir nok vanskelig å få med meg på noe annet treff:( Men jeg takker for lunsjen med de som kom, det var koselig:) Håper det går bra med deg jente82!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...