Gå til innhold

Anine, louise, jente82 og chill+!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nei, kanskje møtes til lunsj da eller noe? rundt ett eller noe. Skal ikke ta fly hjem før 20.40 regner jeg med så jeg har all verdens med tid:) Men jente82, når jobber du den søndagen da? plass ja...hmm, vet ikke helt jeg. Er det noe særlig på zupperia da f.eks?

Zupperia er jo greit sted.. Men prøvde et sted som heter Special her om dagen, der var det koselig! Det ligger borte ved Vektertorget, så er ganske sentralt det også :) Deilig mat der.. pasta og foccaciabrød..mmmmm :)

Tror ikke jente82 jobber søndagen, kun lørdagen :)

Okei, men det høres jo flott ut:) skal vi kanskje si klokken to der da eller? vet ikke helt om jeg kan si jeg vet hvor det er jeg da men.....vektertorget sa meg ikke så mye det heller....hehe. Men skal nok finne frem:) Er dere med alle sammen da eller? Gleder meg:)

Ellers da? Det er så kos med en tråd der vi er samlet på...

Hvordan går det med formen, har dere det bra?

Jeg koser meg. Har vært like heldig denne gangen, slapp unna kvalmen. Var bare litt uggen i en ukes tid.. Denne gangen krangler bekkenet litt mere.. Men jeg klarer meg fint i jobb foreløpig. Vi får se åssen det blir når jeg blir tyngre.. Det er så kos at magen begynner å vises nå.. Min mage har formelig sprettet frem. Jeg ser ganske så gravid ut i mammabukse, men det er jo ikke så rart, for jeg har ganske høy livmor denne gangen..

Vi snakkes.. klem 14+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...