Gå til innhold

Anine, louise, jente82 og chill+!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt gira på å prøve å få treftes jeg nå, men helgen nærmer seg med stormskritt og siden jeg ikke har mobilnr. til noen av dere må det nesten avtales på nett.....men hva med formiddag mandag 4.september, passer det for dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kristinpia!!!

Ja, mandag passer for meg, men ikke formiddag.. Da er jeg på jobb.. jobber til kl.15.00...

Skrevet

Jeg jobber også til kl 15...men kan etter det :)

Skrevet

Hei!

Jeg har forelesning frem til 12. Også tror jeg det var snakk om gravidyoga på kvelden.. 19.30 var vel det.. Så mellom de to klokkeslettene kan jeg :)

Skrevet

hmm, men jeg reiser hjem om ettermiddagen så det blir vanskelig for meg:( men nå ser det muligens ut til at jeg skal til Bergen også neste helg, hvordan er det med jobb og sånn da? blir vel rundt 8.-10. september det?

Skrevet

Den helgen passer myyye bedre for meg :)

Skrevet

da blir det sannsynligvis søndag formiddag eller noe da for da er jeg der bare fredag-søndag, og lørdag er jeg opptatt. Har du msn ANine forresten? legg meg gjerne til på [email protected]

Skrevet

Søndagen den helgen passer finfint for meg også :)

Skrevet

Søndag passer for meg også, jeg har fri og det samme har mannen, så da trenger jeg ikke stresse med barnevakt ;0)

Hvor og når skal vi møtes da? Hva er åpent på en søndag?

Skrevet

Så gøy å se mitt nick her da...haha

Jeg kan ikke mandag 4 september og har jobbe helg neste helg...jobber til 18 på lørdagen da...

men hadde vært kjempe koselig å sett dere alle igjen...

Så vil gjerne være med!!

Skrevet

Så flott!!! Da ser det jo ut som at vi kan alle sammen på søndag 10 september !! Gleder meg til treff.. Når skal vi møtes Kristinpia? Og har du forslag på hvor? Noen andre som har forslag?

Skrevet

Åh, jeg gleder meg! Dette blir kjempekoselig :)

Skrevet

Nei, kanskje møtes til lunsj da eller noe? rundt ett eller noe. Skal ikke ta fly hjem før 20.40 regner jeg med så jeg har all verdens med tid:) Men jente82, når jobber du den søndagen da? plass ja...hmm, vet ikke helt jeg. Er det noe særlig på zupperia da f.eks?

Skrevet

Zupperia er jo greit sted.. Men prøvde et sted som heter Special her om dagen, der var det koselig! Det ligger borte ved Vektertorget, så er ganske sentralt det også :) Deilig mat der.. pasta og foccaciabrød..mmmmm :)

Tror ikke jente82 jobber søndagen, kun lørdagen :)

Skrevet

Okei, men det høres jo flott ut:) skal vi kanskje si klokken to der da eller? vet ikke helt om jeg kan si jeg vet hvor det er jeg da men.....vektertorget sa meg ikke så mye det heller....hehe. Men skal nok finne frem:) Er dere med alle sammen da eller? Gleder meg:)

Skrevet

Jeg er med.. Vet ikke helt hvor Special ligger jeg...Men jeg skal nok finne frem jeg også.. Det blir klokken 14 da???

Klem 13+5

Skrevet

Vi kan jo bare møtes ved Blå Steinen da, perfekt sted det :) Er ikke lange turen unna :)

Kl 14 passer for meg!

Skrevet

helt rett som chill+ sier,jeg jobber bare lørdager...

Så søndag er jeg klar tror jeg...

Klokken 14 med den blå steinen høres greit ut for meg også...

Skrevet

da mangler vi bare en bekreftelse fra anine:)? så sier vi det slik.....

Skrevet

Ellers da? Det er så kos med en tråd der vi er samlet på...

Hvordan går det med formen, har dere det bra?

Jeg koser meg. Har vært like heldig denne gangen, slapp unna kvalmen. Var bare litt uggen i en ukes tid.. Denne gangen krangler bekkenet litt mere.. Men jeg klarer meg fint i jobb foreløpig. Vi får se åssen det blir når jeg blir tyngre.. Det er så kos at magen begynner å vises nå.. Min mage har formelig sprettet frem. Jeg ser ganske så gravid ut i mammabukse, men det er jo ikke så rart, for jeg har ganske høy livmor denne gangen..

Vi snakkes.. klem 14+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...